Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Stad Tilburg/'s Hertogenbosch of Breda 8 september 2018

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SD Stad Tilburg/'s Hertogenbosch of Breda 8 september 2018

    Na Utrecht en Rotterdam gaan we deze keer op open monumentendag een stad in Noord-Brabant bezoeken. We beginnen zoals gewoonlijk om 10.00 met een dagvullende wandeling. Omdat enkele openstellingen nog niet bekend zijn kan ik nog niet meer details onthullen, maar het wordt in ieder geval 8 september, dus als je mee wilt kun je die dag vast vrij houden!
    Sony en Olympus
    Fotoseries

  • #2
    Re: SD Stad Tilburg/'s Hertogenbosch of Breda 8 september 2018

    Als ik met iemand mee kan mag je mij op schrijven Rob.
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

    Comment


    • #3
      Re: SD Stad Tilburg/'s Hertogenbosch of Breda 8 september 2018

      Dat weekend is voor mij elk jaar onmogelijk.
      Veel plezier aan alle deelnemers en alvast bedankt voor de organisatie Rob.


      Peter

      Comment


      • #4
        Re: SD Stad Tilburg/'s Hertogenbosch of Breda 8 september 2018

        Rob ik heb wel interesse, ook al ga ik op 7 september al naar de spottersday in Kleine Brogel. Ik zou het liever op 22 september zien doorgaan.
        http://www.photo-patricske.be
        Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

        Comment


        • #5
          Re: SD Stad Tilburg/'s Hertogenbosch of Breda 8 september 2018

          Beste Rob,

          Zoals gebruikelijk ben ik erg benieuwd wat het gaat worden.

          Het is nog niet 100% zeker - maar laten we het op 90% zeker houden dat ik mee doe (en dan pikken we onderweg Wim op - mocht hij dat wensen). Ik bevestig nog als't 100% zeker is.

          Morgen zit ik trouwens op 't diesel-event op de Bocq-spoorlijn (er is maar één stoompje) - warm aanbevolen voor trein-fans.

          Comment


          • #6
            Re: SD Stad Tilburg/'s Hertogenbosch of Breda 8 september 2018

            Dag Rob,

            +1 en ik hoop op Tilburg, nog nooit bezocht .
            De andere zijn ook goed hoor.
            Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
            M.v.g. Marc

            Comment


            • #7
              Re: SD Stad Tilburg/'s Hertogenbosch of Breda 8 september 2018

              Ik ben dus blij teruggekeerd vanuit Spontin - 't weer was niet super, maar 't was ook geen erwtensoep qua lucht. De enige stoomlok die er was - is dan nog uitgevallen met een waterlek. Dat hoort er bij. Nu er waren een paar moderne diesels bij - maar vooral die ronde neusmachines - gebouwd onder licentie van General Electric. Die maken een erg leuk en typisch lawaai.

              We hebben dus aardig wat beeldjes geschoten.

              Helaas - heb ik iets negatiefs met de cfbocq - verleden jaar zijn ze achteraan in m'n wagen geknald (gelukkig gefixt op kosten van de tegenpartij)... Deze keer is m'n voorruit gesneuveld op de terugweg (ze is gebarsten door een steentje op de snelweg dat vanop een ander rijvak weggecatapulteerd is - da's gewoon pech - ook al heb ik een dashcam en de beelden bekeken - net die zone komt niet in beeld, want als ik de tijdspanne heb - heb ik de dader - we filmen nl. voor en achterzijde).

              Ik ga er van uit dat dit op tijd gefixt wordt - als dat niet zo is - laat ik 't wel weten...

              Comment


              • #8
                Re: SD Stad Tilburg/'s Hertogenbosch of Breda 8 september 2018

                M'n voorruit is hersteld - dus kunnen we meedoen. Wim - u kan zoals vorige keer met mij mee (voel u niet verplicht).

                We wachten met enige spanning af wat het wordt, Rob.

                Comment


                • #9
                  Re: SD Stad Tilburg/'s Hertogenbosch of Breda 8 september 2018

                  Ik heb 2x gemaild, maar de informatie die ik nu heb is dat we 's middags naar de Koningshoeve kunnen. Voor de morgen verzin ik nog iets.
                  Sony en Olympus
                  Fotoseries

                  Comment


                  • #10
                    Re: SD Stad Tilburg/'s Hertogenbosch of Breda 8 september 2018

                    Misschien vind ik het wel interessant om s'midags aan te sluiten bij het programma op Koningshoeve. Een x aantal weken terug heb ik nog op het terrein hardgelopen.
                    Waar een wil is, is een weg
                    ---------------------------------

                    Comment

                    Working...
                    X