Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Air-to-Air Academy

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Air-to-Air Academy

    Hallo dag iedereen,

    Graag wil ik jullie een keer polsen over mijn project “Air-to-Air Academy” . Dit is de eerste maal – wereldwijd – dat er een uitgebreide cursus air-to-air fotografie zal plaatsvinden voor fotografen die geinteresseerd zijn om vliegtuigen te fotograferen tijdens de vlucht.

    Ik heb een grote post gemaakt in de categorie 'waarheen vandaag' hier is de link


    Ook in het forum 'transport' heb ik een post gezet, daar kan je meer van mijn foto's bekijken.
    Forum voor het plaatsen van foto's waar transportmiddelen centraal staan. Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.


    Helaas is dit niet een goedkope vorm van fotografie, maar we mogen alvast deelnemers verwachten uit de US, Canada, UK, Nederland, jaja Belgie natuurlijk, Polen, Zwitserland, Bulgarije, Duitsland en zelfs India. Dat is natuurlijk erg bemoedigend en het toont aan dat we een uniek project op poten zetten, en nog wel in Belgie.

    Mijn vraag is of het – mits genoeg interesse van Belgiumdigital leden – een goede idee zou zijn om tijdens één van de dagen ( of misschien wel het ganse lange weekend ) nog een aparte Shooting Day te organiseren, waarbij we bv. een speciale vlucht hebben met enkel fotografen van dit forum aan boord.
    Op deze dagen mag je heel wat vliegtuigen verwachten uit de categorie 'vintage & leisure',ook enkele échte warbirds en een paar serieuze 'surprises' Een foto zoals deze van de Hunter hieronder kan je maken tijdens het komende airshowseizoen.



    Alle commentaren & vragen welkom!

    Greetz, Eric

  • #2
    Re: Air-to-Air Academy

    hier zeker een topic dat ik met argusogen meevolg
    werk maar uit
    mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

    IMac/IPad/Mac Air 
    D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

    Comment


    • #3
      Re: Air-to-Air Academy

      Ga ik ook volgen! Ik was al jaloers op die foto's...

      Comment


      • #4
        Re: Air-to-Air Academy

        Moest dit doorgaan en dit financieel 'redelijk' meevalt zou ik daar zeker voor te vinden zijn

        Enkel dat open en bloot zo in een vlieger zitten en de grond zo diep onder je te zien moet wel in't begin nogal aanpassen zijn...
        Flickr Photopage

        Comment


        • #5
          Re: Air-to-Air Academy

          Oorspronkelijk geplaatst door Red Baron Bekijk bericht
          Moest dit doorgaan en dit financieel 'redelijk' meevalt zou ik daar zeker voor te vinden zijn

          Enkel dat open en bloot zo in een vlieger zitten en de grond zo diep onder je te zien moet wel in't begin nogal aanpassen zijn...
          Dan moeten jullie dringend dit lezen http://forum.belgiumdigital.com/f10/...ml#post2551848
          Denk dat het al vol zit
          Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

          Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

          Comment


          • #6
            Re: Air-to-Air Academy

            't zou mij supergaaf lijken om dit eens te doen... maar goed, de vraag blijft dan toch, wat kost da

            Ik begrijp dat je de prijzen voor z'n evenement niet op het forum wilt gooien al is mij het nog steeds eigenlijk niet geheel duidelijk waarom niet. Maar goed, misschien is het een idee om de geïnteresseerden (zoals ikzelf) een PM te sturen m.b.t. kosten? Want ik heb momenteel écht geen idee aan wat voor kosten ik zou moeten denken..... en ik denk dat dit voor de meeste onder ons geldt...
            www.indetailfotografie.nl

            Comment


            • #7
              Re: Air-to-Air Academy

              erg leuk allemaal en zal zeker de moeite zijn daar twijfel ik niet aan maar....ik zou samen met mijn dochter deelnemen tot ik de prijs hoorde voor 2 personen hmmm....ik zal wel vanaf beneden toekijken dan
              http://www.jvs-photography.be/

              Comment


              • #8
                Re: Air-to-Air Academy

                Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
                erg leuk allemaal en zal zeker de moeite zijn daar twijfel ik niet aan maar....ik zou samen met mijn dochter deelnemen tot ik de prijs hoorde voor 2 personen hmmm....ik zal wel vanaf beneden toekijken dan

                Ja, voor 5 euro kan je niet op de eerste rij zitten hé.
                Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                Comment


                • #9
                  Re: Air-to-Air Academy

                  Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
                  Ja, voor 5 euro kan je niet op de eerste rij zitten hé.
                  nee dat klopt , en verwacht ik ook niet, maar de prijs is gewoon buiten proportie voor het gebodene, .....
                  http://www.jvs-photography.be/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Air-to-Air Academy

                    Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
                    nee dat klopt , en verwacht ik ook niet, maar de prijs is gewoon buiten proportie voor het gebodene, .....
                    Wat denk je dat een Skyvan opdrinkt?

                    Vorig jaar een vlucht gemaakt met "maar" een Cesna 172, kostprijs: 2,5euro/minuut
                    en dan spreek ik alleen nog maar van de fuel consumption...
                    Het is veel geld, maar ik denk/hoop dat je er veel voor terug krijgt.

                    (om geen misverstanden te veroorzaken: ik vind het ook (te) veel geld, maar niet voor hetgene je er voor terug krijgt.)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Air-to-Air Academy

                      in ieder geval geïnteresseerd...
                      into minimal techno

                      Comment


                      • #12
                        Re: Air-to-Air Academy

                        zeer zeker grote interesse
                        Freeze the Ocean of Motion ! Nikon D300 & D700 _ Nikkor AF-x 14-400mm

                        Comment


                        • #13
                          Re: Air-to-Air Academy

                          ipv sanicol is dit ook zeker interessant
                          You don't take a photograph, you make it.
                          Olympus E400

                          Comment

                          Working...
                          X