Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2012- SD MMA te Tervuren - Uncensored

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: 2012- SD MMA te Tervuren - Uncensored

    Oorspronkelijk geplaatst door sloefke Bekijk bericht
    Wat verstaat U onder BD Leden?
    alle mensen die geregistreerd zijn op belgiumdigital.com

    Misschien bedoelt hij BD-vzw-leden maar dan moet hij dat wel duidelijk vermelden.
    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

    Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

    Comment


    • #17
      Re: 2012- SD MMA te Tervuren - Uncensored

      Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk bericht
      Ik zou toch nog eens navragen want volgens mij mag je daar ook niet binnen met statief en als ze zien dat je een DSLR hebt moet je nog een papier tekenen dat je de foto's niet online zal plaatsen. (buitenkant van museum mag wel)
      Was bij mij toch het geval 2 jaar geleden, weet niet of het anders is in groep?


      Edit:http://www.africamuseum.be/museum/vi...ekersreglement

      Vanaf artikel 3 "Foto en Film"

      komt in orde denk ik

      Comment


      • #18
        Re: 2012- SD MMA te Tervuren - Uncensored

        Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
        alle mensen die geregistreerd zijn op belgiumdigital.com

        Misschien bedoelt hij BD-vzw-leden maar dan moet hij dat wel duidelijk vermelden.
        ik voorzie die SD eigenlijk voor de leden vzw BD .
        ( wellicht beperkt tot een twintigtal deelnemers )

        de uiteindelijke doelgroep wordt ten gepaste tijde nog definitief bepaald.

        we zitten thans nog maar in het stadium interessepeiling ....

        Comment


        • #19
          Re: 2012- SD MMA te Tervuren - Uncensored

          Mooi initiatief Dirk.

          De interresse is er alvast van mijnentwege.
          Veel succes met de organisatie.

          Groetjes,
          Dirk

          Comment


          • #20
            Re: 2012- SD MMA te Tervuren - Uncensored

            Hier ook de nodige interresse voor deze sd, Waterloo is zeker een mooie aanvulling van het programma . Ik wacht in spanning de datum af en dan maar hopen dat ik vrij ben .

            grtjs,

            Edje C
            Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

            Comment


            • #21
              Re: 2012- SD MMA te Tervuren - Uncensored

              Oorspronkelijk geplaatst door vdkx Bekijk bericht
              ik voorzie die SD eigenlijk voor de leden vzw BD .
              ( wellicht beperkt tot een twintigtal deelnemers )

              de uiteindelijke doelgroep wordt ten gepaste tijde nog definitief bepaald.

              we zitten thans nog maar in het stadium interessepeiling ....
              Laat die Un maar weg in jou tittel
              gr, eb

              Comment


              • #22
                Re: 2012- SD MMA te Tervuren - Uncensored waterloo

                Patricske

                James71

                purlut

                jvdk

                fotosdirk

                Edje C


                ik denk aan één van volgende data :

                4 of 5 of 6 mei 2012 .

                mijn voorkeur : zaterdag 5 mei 2012 .
                wat denken jullie ?

                ( aan het museum heb ik gevraagd om mij te informeren op welke momenten het minst bezoekers aanwezig zijn in het WE )

                mogelijk scenario :

                's morgens Leeuw van Waterloo + omgeving
                lunch in Waterloo of Tervuren
                namiddag Tervuren ( Museum, St Hubertuskapel, park met zevenster en vijvers, spaans huis )
                's avonds : etentje rechtover het Museum ( restaurant met correcte prijzen )
                Last edited by Guest6; 8 februari 2012, 22:21.

                Comment


                • #23
                  Re: 2012- SD MMA te Tervuren - Uncensored

                  1) ALs het enkel betalende leden (VZW-leden) zijn hoort deze aankondiging hier eigenlijk niet thuis maar in het afgesloten VZW-forumonderdeel.
                  2) Mag je mij als deelnemer schrappen.
                  https://www.fotospotter.be
                  Je suis content d’être heureux

                  Comment


                  • #24
                    Re: 2012- SD MMA te Tervuren - Uncensored

                    Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                    1) ALs het enkel betalende leden (VZW-leden) zijn hoort deze aankondiging hier eigenlijk niet thuis maar in het afgesloten VZW-forumonderdeel.
                    helemaal mee eens.
                    vind zo wie zo de hele vooraankondiging een rommeltje.
                    zorg eerst dat je alles voor elkaar hebt in overleg met BD en kom dan pas met een aankondiging.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #25
                      Re: 2012- SD MMA te Tervuren - Uncensored waterloo

                      Oorspronkelijk geplaatst door vdkx Bekijk bericht
                      Patricske

                      James71

                      purlut

                      jvdk

                      fotosdirk

                      Edje C


                      ik denk aan één van volgende data :

                      4 of 5 of 6 mei 2012 .

                      mijn voorkeur : zaterdag 5 mei 2012 .
                      wat denken jullie ?

                      ( aan het museum heb ik gevraagd om mij te informeren op welke momenten het minst bezoekers aanwezig zijn in het WE )

                      mogelijk scenario :

                      's morgens Leeuw van Waterloo + omgeving
                      lunch in Waterloo of Tervuren
                      namiddag Tervuren ( Museum, St Hubertuskapel, park met zevenster en vijvers, spaans huis )
                      's avonds : etentje rechtover het Museum ( restaurant met correcte prijzen )
                      Als ik het goed begrijp is dit ALLEEN voor BETALENDE leden en mogen NIET BETALENDE,maar geregistreerde leden thuisblijven?

                      Comment


                      • #26
                        Re: 2012- SD MMA te Tervuren - Uncensored

                        de beste stuurlui staan aan wal !

                        het betreft een shooting poll, en nog geen officiële sd aankondiging, waarbij ik in functie van de constructieve opmerkingen bijstuur.

                        ik beraad mij of het wel zin heeft om nog iets te organiseren .....

                        Comment


                        • #27
                          Re: 2012- SD MMA te Tervuren - Uncensored

                          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                          helemaal mee eens.
                          vind zo wie zo de hele vooraankondiging een rommeltje.
                          zorg eerst dat je alles voor elkaar hebt in overleg met BD en kom dan pas met een aankondiging.
                          grt,bouk.
                          Bouk,

                          heb je al zelf eens een SD georganiseerd ?

                          voor mij is het de eerste SD en ik probeer dit op te bouwen op basis van interessante en constructieve suggesties en flexibel in te spelen op de zich aandienende opportuniteiten.
                          we zitten in een voorafgaand stadium !

                          pas als er voldoende interesse is, kan ik beoordelen op welke manier we de zaak effectief gaan organiseren en zoals voorzien afspraken maken met BD voor een officële SD of niet etc etc.

                          op dit ogenblik zijn we nog niet zover.

                          dus het is een beetje zoeken naar de juiste formule , ja, en als je dit een rommeltje wil noemen , doe maar ... en mogelijks heb je nog zelfs een beetje gelijk, maar een SD wordt beoordeeld op zijn merites na afloop ervan, en niet op de vooraf peiling naar interesse .

                          deelname door leden vzw BD of door iedereen ?
                          dit is een discussiepunt waar blijkbaar diverse meningen over bestaan en waarvoor ik begrip kan opbrengen.
                          persoonlijk ben ik de mening toegedaan dat bij een beperkt aantal plaatsen er voorrang kan worden gegeven aan de betalende leden, maar dit is een persoonlijke mening waarover ik binnen dit topic niet verder wil discussiëren.
                          ik ben geen lid van het bestuur BD en dus ga ik hier niet in de plaats van hen de discussie voeren als die al zou moeten worden gedaan.

                          of daarvoor het topic van een SD voor betalende leden naar de rubriek vzw moet verhuizen of niet is dan weer een andere discussie.
                          ik meen evenwel van niet, als vzw lid mag ik toch gebruik maken van de rubriek shooting days en shooting days poll .

                          voor alle duidelijkheid, ik ga niet verder ingaan op deze polemiek en ga mij verder toeleggen op de organisatie van de SD.

                          Dirk

                          Comment


                          • #28
                            Re: 2012- SD MMA te Tervuren - Uncensored

                            Ik heb ook nooit een SD georganiseerd, maar bij mijn weten ben ik er nog geen tegen gekomen die voor Vzw leden alleen was.(Voor zo goed mijn geheugen nog is)

                            Er loopt hier ergens een topic met een mooie tittel, misschien kan je deze gebruiken.
                            gr, eb

                            Comment


                            • #29
                              Re: 2012- SD MMA te Tervuren - Uncensored

                              Mag ik iedereen verzoeken de kalmte te bewaren en even goed te lezen wat er staat?

                              Oorspronkelijk geplaatst door vdkx Bekijk bericht
                              ik voorzie die SD eigenlijk voor de leden vzw BD .
                              ( wellicht beperkt tot een twintigtal deelnemers )

                              de uiteindelijke doelgroep wordt ten gepaste tijde nog definitief bepaald.

                              we zitten thans nog maar in het stadium interessepeiling ....
                              Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                              1) ALs het enkel betalende leden (VZW-leden) zijn hoort deze aankondiging hier eigenlijk niet thuis maar in het afgesloten VZW-forumonderdeel.
                              2) Mag je mij als deelnemer schrappen.
                              Wim,
                              Het afgesloten vzw forum is in de eerste plaats voor vzw-gerelateerde zaken, SD' s en de bijhorende poll's en foto's horen wel degelijk in de desbetreffende SD subfora. Verplaatsing naar vzw forum is dus niet nodig noch wenselijk.

                              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                              helemaal mee eens.
                              vind zo wie zo de hele vooraankondiging een rommeltje.
                              zorg eerst dat je alles voor elkaar hebt in overleg met BD en kom dan pas met een aankondiging.
                              grt,bouk.
                              Bouk,
                              Waar stonden de beste stuurlui ook alweer ...
                              Het is een interessepeiling, Dirk gaf trouwens al aan dat de details nog niet vastliggen.
                              Alvorens het definitieve programma er komt, zal er zeker nog met de SD werkgroep overlegd worden, dat was sowieso Dirk's intentie.

                              Even voor alle duidelijkheid en om misverstanden uit de weg te ruimen
                              • SD zal voor beperkte groep zijn, als er veel interesse is, kan een 2de SD of 2 groepen een optie zijn
                              • De SD zal toegankelijk zijn voor iedere forumbezoeker met dien verstande dat de vzw-leden voorrang krijgen op de inschrijving (dergelijke aanpak hebben we ook al eens in het verleden toegepast)


                              Gelieve vanaf heden even "ter zake" te blijven en te laten weten of je wil deelnemen of niet, afhankelijk van die feedback zal de organisatie verder op punt gezet worden en komt er ten gepaste tijde een aankondiging in het SD forum.

                              Alvast bedankt voor jullie begrip en medewerking


                              Comment


                              • #30
                                Re: 2012- SD MMA te Tervuren - Uncensored waterloo

                                Oorspronkelijk geplaatst door vdkx Bekijk bericht

                                mijn voorkeur : zaterdag 5 mei 2012 .
                                wat denken jullie ?
                                Als het doorgaat op zaterdag, heb ik zeker interesse.

                                Groeten,
                                Jacques
                                BD0681BE -
                                Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

                                Comment

                                Working...
                                X