Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zwaar probleem met Canon G3

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zwaar probleem met Canon G3

    Als ik mijn cameraatje wil aanschakelen (zowel camera- als weergavemode) maakt hij een vreemd (geforceerd) geluid en verschijnt er "LENS" op het lcd schermpje, vervolgens schakelt hij zichzelf terug uit... Weet iemand wat het probleem precies zou zijn en/of is er iemand die hier ook al ervaring mee heeft gehad? Ik ben ten einde raad want ik heb mijn toestel dringend nodig en ik weet als ik het binnensteek voor reparatie dat ik het zeker een maand kwijt ben...

  • #2
    heb dat ook al es gehad met mn g2... denkt dus dat de lens dop erop zit... ik moest gewoon uitschakelen en terug aanzetten en t was opgelost ... heb nooit geweten wat het probleem was ...
    Canon 300D * Canon Efs 18-55mm * Sigma EX 70-200mm 2.8 APO HSM * Sigma 2.0x APO TC * Tamron AF 90mm 2.8 1:1 * Sigma EF-500 DG SUPER * Sigma Ex 77mm uv Filter * 3x 256 mb toshiba CF

    Comment


    • #3
      Ik heb dit eens gehad met mijn G5..... Nadat hij van tafel op de grond was neergekomen....
      http://www.vannecke.be
      Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
      Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

      Comment


      • #4
        Hoe is het dan opgelost, Wunjo?

        Comment

        Working...
        X