Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zoek een Camera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zoek een Camera

    Hallo ik ben chanelfa en ik ben 13 jaar. Ik vind het echt heel leuk om foto's te maken en met een kleine megapixel camera maak al best profecionele foto's ( ...vind ik XD) maar nu wil ik een goeide camera kopen... dus kunnen jullie mij misschien vertellen wat de prijzen zijn en welk merk goed is enzevoort? alvast heeeel erg bedankt!
    Ps. Ik zet wel een paar foto's op me profiel x

  • #2
    Re: Zoek een Camera

    Ok, aangezien niemand van mijn voorgangers reageert, zal ik dan maar de spits afbijten zeker?

    Tenzij jouw ouders veel geld willen geven, dan denk ik dat het bedrag dat je wil/kan uitgeven niet zo heel erg groot zal zijn?
    Dus begin eens met te vertellen hoeveel je maximum wil, of kan, of mag uitgeven aan een nieuwe camera. Dan kunnen de mensen hier (als ze dat willen) eens vertellen welke camera volgens hen de beste keuze is voor dat bedrag, en waarom.
    Dan kan je de winkel binnenstappen en direct tegen de verkoper zeggen welke camera je wil. Als je naar de winkel gaat zonder echt te weten wat je wil, dan zal de verkoper jou verkopen wat ie het liefste kwijt is. Als de camera niet op voorraad in de winkel is, dan kan je hem laten bestellen. Of je belt eerst naar een aantal winkels om te weten of ie op voorraad in de winkel ligt.

    greetz,
    Bart
    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

    Comment


    • #3
      Re: Zoek een Camera

      Mhh ik denk tot ongeveer 200? of zou dat te weinig zijn? jaa ik kan wel meer doen maar ik wil niet te dure want straks vind ik het niet meer leuk ofzoiets? Bedankt voor het spits af te bijten !x

      Comment


      • #4
        Re: Zoek een Camera

        Je zal dus een compactcamera kopen denk ik.

        Tegenwoordig zijn er niet echt slechte compactcamera's meer, zeker niet als je bij de gekende merken gaat kijken.
        Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

        Comment


        • #5
          Re: Zoek een Camera

          ga eens naar de winkel, probeer de bekendere merken uit en kies een model die je qua look wel leuk vindt. Test hem uit of je de functies niet al te moeilijk te bereiken zijn en kijk of het schermpje je aanstaat
          UnicornPictures on Facebook & Flickr

          Comment


          • #6
            Re: Zoek een Camera

            Omdat toch niemand een merk of type wilt noemen: een Lumix LX3. Die moet je voor die
            prijs wel op de kop kunnen tikken. Is ondertussen al wel vervangen door een LX5, maar
            die LX3 is nog steeds heel erg goed. Bovendien is het een erg mooi toestel, kun je volledig
            automatisch mee trekken of zelf alles instellen. Google er maar eens op.

            Comment


            • #7
              Re: Zoek een Camera

              Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
              Omdat toch niemand een merk of type wilt noemen
              Doudeke, ik noemde gewoon geen merk en/of type om de eenvoudige reden dat ik er eigenlijk totaal niet van op de hoogte ben. Het enige wat ik kan is naar www.fotokonijnenberg.be gaan, daar Compacts aanklikken en met het schuivertje de prijs instellen. Maar daar is TS ook niet echt mee geholpen, hé? Ik hoopte voor haar op een reactie als die van jou

              mvg,
              Bart
              Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

              Comment


              • #8
                Re: Zoek een Camera

                Oorspronkelijk geplaatst door Chanelfa Bekijk bericht
                Hallo ik ben chanelfa en ik ben 13 jaar.
                waarom een Smiley?
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Een 2de handse Fuji HS10 is een goede keus denk ik, superzoom, macro, filmfuntie en nog wel te vinden voor een 250€ denk ik
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Zoek een Camera

                    Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    waarom een Smiley?
                    grt,bouk.
                    Dat hoort zo bij tieners
                    Al doende leert men...

                    Flickr

                    Comment


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Nena

                      Dat hoort zo bij tieners
                      Niet alleen bij tieners, als ik me voorstel, ook in real life, doe ik dat ook met een glimlach ....
                      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Zoek een Camera

                        Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                        Dat hoort zo bij tieners
                        Ik ben intussen ook al een tiener in drievoud, en ook ik plaats die dingen er graag bij.
                        Zal er misschien mee te maken hebben dat ik nog steeds veel contact heb met jongeren, maar ik vind het sowieso een leuke aanvulling op wat men schrijft. Als ik iets zeg wat zowel lachend als serieus kan worden geïnterpreteerd, dan kan zo'n smiley voor de lezer verduidelijking brengen, zonder dat er eerst een misverstand ontstaat.

                        mvg,
                        Bart

                        PS: en nu met z'n allen weer bij de les. Het meisje wil weten wat ze kan krijgen voor haar 200€ en wat ze dan het beste koopt
                        Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

                        Comment


                        • #13
                          Re: Zoek een Camera

                          Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                          Dat hoort zo bij tieners
                          Niet alleen bij tieners. Ik gebruik die Smileys om mijn kreupele, manke zinnen in pak en
                          das te steken, of om ze van een strooien hoed te voorzien, of van een aktetas om ze als
                          deftige, vriendelijke en welopgevoede heren onder de mensen te laten komen.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Zoek een Camera

                            Ikzelf heb jaren genoten van mijn sony compactje (die ik trouwens nog steeds meeneem op reis al was het maar voor het gemak) ,om de wereld van de fotografie te ontdekken kan je best klein beginnen...
                            Om enkele voorbeelden te geven, google eens enkele toestellen als de Sony WX7 en de Sony W570 en daarmee kan je al heel wat...
                            Canon 6D en 5DM3, Canon 17-40 F4, 24-70 F2.8 en 70-200 F4 L IS
                            - (Flickr) en oprichter van www.brothersinraw.com -

                            Comment


                            • #15
                              Re: Zoek een Camera

                              heel leuk hoor al die reacties.....
                              nou die van Chanelfa nog!
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment

                              Working...
                              X