Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zoek een Camera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Zoek een Camera

    Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    heel leuk hoor al die reacties.....
    nou die van Chanelfa nog!
    grt,bouk.
    Bouk, niet zo pessimistisch denken... Ze heeft gisteravond nog gereageerd. En het is een algemeen gegeven dat veel tieners langslapers zijn. En gezien het pas 10 uur in de morgen is...
    Last edited by Voltigeur; 14 mei 2011, 09:13. Reden: 1 woord veranderd (pessimistisch ipv het eerdere negatief)
    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

    Comment


    • #17
      Re: Zoek een Camera

      Vraag me oprecht af wat een dertienjarige van al ons bejaarden geneuzel (ja, ook het
      mijne, dat zeker) moet denken? Wat ze er uit geleerd heeft? Wat ze nu moet kopen?

      Comment


      • #18
        Re: Zoek een Camera

        Voor het budget kan je ook een tweedehands spiegelreflexcamera kopen, het is dus maar net wat je wilt.
        Sony en Olympus
        Fotoseries

        Comment


        • #19
          Re: Zoek een Camera

          Oorspronkelijk geplaatst door Spanjaart Bekijk bericht
          Voor het budget kan je ook een tweedehands spiegelreflexcamera kopen, het is dus maar net wat je wilt.
          Maar ik vrees dat een 2de hands spiegelreflex van 200 euro toch niet de van het zal wezen. Met dat budget zou ik toch opteren voor een compactje.
          Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

          Comment


          • #20
            Re: Zoek een Camera

            een dslr zou ik ook achterwege laten, want de body kost mischien 200euro maar de lens heeft ze dan nog niet. Tegenwoordig kan je idd al veel met compacts en het is een goeie leercurve omdat ze toch in die compactjes de menu's ongeveer hetzelfde maken als die van een DSLR. Een merk kan izkelf ook niet aanraden, onze compactjes waren altijd Olympus toestelletjes maar die hebben ons dan ook wat meer gekost dan 400euro. Sony heeft enorm veel keuze in kleur enzo van compactjes, ook kwalitatief zijn ze wel heel goed en vooral heel compact.
            UnicornPictures on Facebook & Flickr

            Comment


            • #21
              Re: Zoek een Camera

              Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
              ...... En het is een algemeen gegeven dat veel tieners langslapers zijn. En gezien het pas 10 uur in de morgen is...
              en straks schrikken na het zien van al deze reacties.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #22
                Re: Zoek een Camera

                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                en straks schrikken na het zien van al deze reacties.
                grt,bouk.
                Och, met haar 13 lentes heeft ze haar jeugd mee. Bovendien heeft ze een bijzonder mooie
                naam. Dus denk ik dat ze eens zal glimlachen om al onze, op eenzame hoogte staande,
                wijze raad. Hoop ik.

                Comment


                • #23
                  Re: Zoek een Camera

                  Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                  Och, met haar 13 lentes heeft ze haar jeugd mee. Bovendien heeft ze een bijzonder mooie
                  naam. Dus denk ik dat ze eens zal glimlachen om al onze, op eenzame hoogte staande,
                  wijze raad. Hoop ik.
                  Ik vond het ook al een speciale naam.
                  En ik denk dat de meeste 13-jarigen tegenwoordig meer (straat)kennis hebben dan wij toen we 16 à 17 jaar waren
                  Misschien denkt ze wel: "Yes!!! Ik heb die ouwe pipo's hun gepensioneerde hersencellen terug wat werk gegeven"
                  Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

                  Comment


                  • #24
                    Re: Zoek een Camera

                    Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                    .......... Bovendien heeft ze een bijzonder mooie
                    naam.
                    yep..Goddelijk meisje.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #25
                      Re: Zoek een Camera

                      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                      waarom een Smiley?
                      grt,bouk.
                      Waarom niet?x

                      Comment


                      • #26
                        Re: Zoek een Camera

                        Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                        Och, met haar 13 lentes heeft ze haar jeugd mee. Bovendien heeft ze een bijzonder mooie
                        naam. Dus denk ik dat ze eens zal glimlachen om al onze, op eenzame hoogte staande,
                        wijze raad. Hoop ik.
                        Haha ja eerst reageerde er bijna niemand en nu net kijk ik er op en denk ik; WOW

                        Comment


                        • #27
                          Re: Zoek een Camera

                          Oorspronkelijk geplaatst door Chanelfa Bekijk bericht
                          Haha ja eerst reageerde er bijna niemand en nu net kijk ik er op en denk ik; WOW
                          En nu het belangrijkste: heb je 'n beetje begrepen wat al die ouwe venten proberen te vertellen?
                          Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

                          Comment


                          • #28
                            Re: Zoek een Camera

                            Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                            Omdat toch niemand een merk of type wilt noemen: een Lumix LX3. Die moet je voor die
                            prijs wel op de kop kunnen tikken. Is ondertussen al wel vervangen door een LX5, maar
                            die LX3 is nog steeds heel erg goed. Bovendien is het een erg mooi toestel, kun je volledig
                            automatisch mee trekken of zelf alles instellen. Google er maar eens op.
                            Ik heb gegoogled ... enneh tjaa ik weet het nog niet helemaal... Maar bedankt voor reactiee

                            Comment


                            • #29
                              Re: Zoek een Camera

                              Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                              Vraag me oprecht af wat een dertienjarige van al ons bejaarden geneuzel (ja, ook het
                              mijne, dat zeker) moet denken? Wat ze er uit geleerd heeft? Wat ze nu moet kopen?
                              haha jaa ik moet alles nog een beetje uitvinden maar het lukt wel!

                              Comment


                              • #30
                                Re: Zoek een Camera

                                Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
                                Ik vond het ook al een speciale naam.
                                En ik denk dat de meeste 13-jarigen tegenwoordig meer (straat)kennis hebben dan wij toen we 16 à 17 jaar waren
                                Misschien denkt ze wel: "Yes!!! Ik heb die ouwe pipo's hun gepensioneerde hersencellen terug wat werk gegeven"
                                Jaaaa ! ik blijf lekker vaag en zet jullie aan werk! hahah

                                Comment

                                Working...
                                X