Och, met haar 13 lentes heeft ze haar jeugd mee. Bovendien heeft ze een bijzonder mooie
naam. Dus denk ik dat ze eens zal glimlachen om al onze, op eenzame hoogte staande,
wijze raad. Hoop ik.
Haha ja eerst reageerde er bijna niemand en nu net kijk ik er op en denk ik; WOW
Omdat toch niemand een merk of type wilt noemen: een Lumix LX3. Die moet je voor die
prijs wel op de kop kunnen tikken. Is ondertussen al wel vervangen door een LX5, maar
die LX3 is nog steeds heel erg goed. Bovendien is het een erg mooi toestel, kun je volledig
automatisch mee trekken of zelf alles instellen. Google er maar eens op.
Ik heb gegoogled ... enneh tjaa ik weet het nog niet helemaal... Maar bedankt voor reactiee
Vraag me oprecht af wat een dertienjarige van al ons bejaarden geneuzel (ja, ook het
mijne, dat zeker) moet denken? Wat ze er uit geleerd heeft? Wat ze nu moet kopen?
haha jaa ik moet alles nog een beetje uitvinden maar het lukt wel!
Ik vond het ook al een speciale naam.
En ik denk dat de meeste 13-jarigen tegenwoordig meer (straat)kennis hebben dan wij toen we 16 à 17 jaar waren
Misschien denkt ze wel: "Yes!!! Ik heb die ouwe pipo's hun gepensioneerde hersencellen terug wat werk gegeven"
Jaaaa ! ik blijf lekker vaag en zet jullie aan werk! hahah
TOYO-FIELD 45AII - Arrax 88 - Yashica Mat 124 G - Pentacon six - Voigtländer Bessa III - Nikon D700 - Nikon D300S - 17,2kg glas om dat alles te doen werken!