Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

X-Drive II adapter

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • X-Drive II adapter

    Hallo,

    Heb vandaag mijn X-drive ontvangen van PIN. Nu is mijn probleem dat de adapter die er bij zit niet geschikt is voor onze stopcontacten. Op het forum hier kan ik er eigenlijk niets over terugvinden, gebruiken jullie nog een verloopstekker of is het ineens een correcte adapter?

    Alvast bedankt

    Rudy
    Canon 40D - EF 75-300/4-5.6 IS USM - Sigma EX18-50/2,8 - EX50-150/2.8 - EX70/2.8 MACRO
    Mijn albums : www.vedeve.be

  • #2
    Hi Rudy,

    Bij mij was het onmiddellijk de correcte... (heb zelf niet gevraagd dat het een Europese moest zijn)

    Blijkbaar een vergissing bij jou

    Groeten,
    550D - Canon 15-85 f/3.5-5.6 IS USM - Tamron SP 90 mm F2.8 Di VC USD Macro 1:1 - Tamron SP 70 300 mm f4 5.6 di vc usd
    http://www.photos-by-gianni.be

    Comment


    • #3
      Rudy stuur eens een mailke naar Vasa, je zal er wel ene krijgen.
      Bij mij zat hij er in ieder geval bij.
      Cypho
      Panasonic DMC-FZ1000, Sony RX100 M3

      Comment


      • #4
        Hier ist fotoke van den adapter die er bij zat.
        Zal direct eens een mailke sturen naar Vasa dan.

        Canon 40D - EF 75-300/4-5.6 IS USM - Sigma EX18-50/2,8 - EX50-150/2.8 - EX70/2.8 MACRO
        Mijn albums : www.vedeve.be

        Comment


        • #5
          Voor een paar centen is een opzetstekker te vinden bij haast iedere grote electriekwinkel.

          Comment


          • #6
            Ik heb ook zo'n adaptor gekregen, maar de verloopstekker zat ook in de doos. Misschien nog eens kijken in de doos, of onder het bakje?

            (Heb vroeger nog een cd speler gekocht. 1 jaar later kopen mijn ouders dezelfde cd speler, en zij hadden er een afstandsbediening bij. Ik de oude doos opengedaan, en in de isomo zat ....... een afstandsbediening.)
            http://www.vannecke.be
            Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
            Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

            Comment


            • #7
              Tja, ik had hetzelfde voor, maar Vesa had me gezegd dat ze momenttel zonder "european" adapters zitten, en dat ze deze week er binnen zouden krijgen. Hij ging ze dan nasturen, waarschijnlijk voor u ook dan .

              David
              Canon met glas...

              Comment


              • #8
                Je kunt mijn verloopstukje wel krijgen, mail me je adres en et gaat de deur uit.
                (Ik heb em niet nodig)

                Comment


                • #9
                  Deze mail juist gekregen :

                  Yes, we know that and we were out of stock at the time, however we have just packed all EU adapters and it will be on it's way.

                  So sorry for little inconvenience.

                  Best Regards
                  Vasa Carapic

                  @Wunjo : 'k heb heel de doos binnenste buiten gekeerd
                  @Plofkop : Bedankt voor het aanbod maar er is er eentje onderweg nu


                  Canon 40D - EF 75-300/4-5.6 IS USM - Sigma EX18-50/2,8 - EX50-150/2.8 - EX70/2.8 MACRO
                  Mijn albums : www.vedeve.be

                  Comment


                  • #10

                    Kreeg vanmorgen dit mailtje van Vasa:

                    "We were out of stock, and all adapters have been already sent - so you will get it pretty soon now."

                    Nog even geduld dus..

                    10D

                    Comment


                    • #11
                      Gisteren kreeg ik keurig de adapter in de bus. Eindelijk aan de slag dus.

                      Even schrikken, want na het opladen kreeg ik een harddisk error na 5 minuten. Alles even geformateerd en nu doet ie het prima. 960MB in 16minuten van Microdrive naar Xdrive. Naar de Pc nog niet gechecked, maar dat zal niet zo lang duren denk ik.
                      10D

                      Comment

                      Working...
                      X