Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

worden de D70sen van nikon terug uitgebracht?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: worden de D70sen van nikon terug uitgebracht?

    Antwoord gekregen van

    Geachte Johan Vermeire,

    Er zijn momenteel (net als tijdens het antwoord op uw vorige vraag)
    (waar ik me dus stevig vragen bij stel ???)...
    geen leveringsproblemen met de Nikon D70s.

    Het betreft dus duidelijk een communicatieprobleem met de winkelier waar u uw bestelling heeft geplaatst.


    Met vriendelijke groeten,

    Nikon Support
    NV.H.De Beukelaer

    Comment


    • #17
      Re: worden de D70sen van nikon terug uitgebracht?

      Ik kan voor € 1199 een D70s kit bestellen (met 1GB kaart + tas) -10% korting. Verwachten jullie dat die prijs nog zal zakken in de komende maand?
      Nikon D7000 - Nikkor 18-55 VR - Nikkor 50 1.8 - Nikkor 70-210 - Nikon SB600 - Velbon CX 444

      Comment


      • #18
        Re: worden de D70sen van nikon terug uitgebracht?

        @ FrederikV
        niet iedereen hier heeft de mogelijkheid om professionele lenzen te kopen van 5000€ en meer en niet iedereen kan lenzen kopen en deze dan ingeven in de belastingen...
        IK zeg niet dat u dit kan, maar voor beginnende liefhebbers zijn deze lenzen ideale instapmodellen om voeling te krijgen met digitale fotografie... net zoals ik momenteel... later zullen er zeker en vast betere lenzen volgen, maar voorlopig beredder ik me daarmee
        Trouwens, ik ben best tevreden met de standaard 18-70mm die meegeleverd was bij mijn D70.

        Groeten,

        Comment


        • #19
          Re: worden de D70sen van nikon terug uitgebracht?

          Verwacht er iemand een prijsdaling of is de prijs van 1199€ - 10% een correcte en goeie prijs?
          Nikon D7000 - Nikkor 18-55 VR - Nikkor 50 1.8 - Nikkor 70-210 - Nikon SB600 - Velbon CX 444

          Comment


          • #20
            Re: worden de D70sen van nikon terug uitgebracht?

            Als dat met de 18-70 lens is zal dat wel geen slechte prijs zijn als je hier kijkt precies...
            Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

            Comment


            • #21
              Re: worden de D70sen van nikon terug uitgebracht?

              Oorspronkelijk geplaatst door cocico
              Verwacht er iemand een prijsdaling of is de prijs van 1199€ - 10% een correcte en goeie prijs?
              Misschien een cashback actie?
              Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

              Comment


              • #22
                Re: worden de D70sen van nikon terug uitgebracht?

                Feit is dat zowat iedereen het er over eens is dat de D70s niet zal vervangen worden door een D80 of iets in die aard.
                Nikon D7000 - Nikkor 18-55 VR - Nikkor 50 1.8 - Nikkor 70-210 - Nikon SB600 - Velbon CX 444

                Comment


                • #23
                  Re: worden de D70sen van nikon terug uitgebracht?

                  Oorspronkelijk geplaatst door T-Ace
                  @ FrederikV
                  niet iedereen hier heeft de mogelijkheid om professionele lenzen te kopen van 5000€ en meer en niet iedereen kan lenzen kopen en deze dan ingeven in de belastingen...
                  IK zeg niet dat u dit kan, maar voor beginnende liefhebbers zijn deze lenzen ideale instapmodellen om voeling te krijgen met digitale fotografie... net zoals ik momenteel... later zullen er zeker en vast betere lenzen volgen, maar voorlopig beredder ik me daarmee
                  Trouwens, ik ben best tevreden met de standaard 18-70mm die meegeleverd was bij mijn D70.

                  Groeten,
                  tuurlijk! Die lens is zelfs zeer goed, de 18-70mm. En ik ben zelf ook een beginner.
                  Maar ik bedoel enkel dat dixons geen originele kitlens meelevert en dat die lenzen die zij erbij steken op niks trekken en zeer goedkoop zijn. Ik spreek dus totaal niet over de 18-70mm van nikon zelf!


                  edit:
                  Op pixmania is de leveringsdatum weer aangepast en verlaat. Eergisteren stond er nog 23/02/2006, vandaag is het al 06/03/2006.
                  Last edited by FrederikV; 24 februari 2006, 17:23.
                  SHARPimages.be

                  Comment


                  • #24
                    Re: worden de D70sen van nikon terug uitgebracht?

                    Jammer, de D70s was bij Lingier Computers Oostende vandaag uitverkocht. Ze konden niet vertellen wanneer hij terug op voorraad kwam... Net nu ik beslist had ...
                    Nikon D7000 - Nikkor 18-55 VR - Nikkor 50 1.8 - Nikkor 70-210 - Nikon SB600 - Velbon CX 444

                    Comment


                    • #25
                      Re: worden de D70sen van nikon terug uitgebracht?

                      Er gaan geruchten dat de Nikon D70s is discontinued.
                      Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                      Comment


                      • #26
                        Re: worden de D70sen van nikon terug uitgebracht?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
                        Er gaan geruchten dat de Nikon D70s is discontinued.
                        da zou ik pas verschrikkelijk klote vinden!
                        SHARPimages.be

                        Comment


                        • #27
                          Re: worden de D70sen van nikon terug uitgebracht?

                          En waarom zou je dan denken? Er is geen opvolger. Zonder de D70s wordt het gat tss de D50 en D200 m.i. tè groot.
                          Nikon D7000 - Nikkor 18-55 VR - Nikkor 50 1.8 - Nikkor 70-210 - Nikon SB600 - Velbon CX 444

                          Comment


                          • #28
                            Re: worden de D70sen van nikon terug uitgebracht?

                            Ah! De lenzen dat Dixons zelf er op draaien? Idd kheb ff terug gezien
                            Mijn excuses FrederikV volgende keer beter lezen...
                            Met Dixons heb ik geen ervaring... ik wist niet dat zij zelf lenzen er op draaien?

                            Groeten

                            Comment


                            • #29
                              Re: worden de D70sen van nikon terug uitgebracht?

                              Oorspronkelijk geplaatst door T-Ace
                              Ah! De lenzen dat Dixons zelf er op draaien? Idd kheb ff terug gezien
                              Mijn excuses FrederikV volgende keer beter lezen...
                              Met Dixons heb ik geen ervaring... ik wist niet dat zij zelf lenzen er op draaien?

                              Groeten
                              Ja, geen probleem
                              Maar dixons heeft zelf een kit samen gesteld, daarmee.
                              SHARPimages.be

                              Comment


                              • #30
                                Re: worden de D70sen van nikon terug uitgebracht?

                                Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
                                Er gaan geruchten dat de Nikon D70s is discontinued.
                                Kan er iemand dit met zekerheid bevestigen of ontkennen?
                                ik zoek namelijk eind volgende maand zo'n toestel aan te kopen

                                Comment

                                Working...
                                X