Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

winkels in Aken

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • winkels in Aken

    Kent er iemand foto winkels in Aken? Ik ga maandag naar daar en ga mij misschien dan al een nieuw toestel kopen, ik kan niet zonder
    Greetz Kris
    Canon Powershot A70
    http://www.pbase.com/krisv

  • #2
    Hallo,

    Neem eens een kijkje in de Mediamarkt in de Franzstrasse (Centrum Aken), dit is geen echte fotowinkel,maar de prijzen zijn redelijk, (online is nog goedkoper), maar de keuze is groot, en je kan alles rustig bekijken en betasten.
    Om het ingewikkeld te maken is er ook nog een Mediamarkt in Herzhogenrath (een Km of 10 buiten het centrum) en de prijzen zijn niet noodzakelijk hetzelfde.
    Helaas kan je niet op voorhand zeggen waar iets het goedkoopst is.

    Groetjes Pietje

    Comment


    • #3
      Bekijk deze link eens, al mijn materiaal komt vandaar, goede prijzen, alles altijd in voorraad, baas spreekt vlot nederlands, alle prijzen staan op het web.

      http://www.ac-foto.com/ger/produkte.php

      groetjes
      Frans

      Comment


      • #4
        Enkele weken geleden naar Aken geweest op fotozaak-zoektocht. Ik moet zeggen dat het wat tegen viel. Ik heb in het centrum veel kledingwinkels en " torte und kuchen"-zaken tegengekomen, maar weinig fotowinkels. De mediamarkt in het centrum van Aken is eigenlijk gewone koek. Men verkoopt hier de doorsnee modellen. De canon A40 heb ik daar niet zien staan. Wel de meest courante, niet al te dure modellen. De mediamarkt in Herzogenrath zou volgens een collega van mij beter voorzien zijn. In het centrum, op de Münsterplatz, heb ik wel een zaak gevonden waar ik mijn GP-lader en batterijen tegen een gunstige prijs heb kunnen kopen. In ieder geval heb ik die dag veel kilometers te voet afgelegd en weinig tegengekomen. Het kan zijn dat ik verkeerd gezocht heb, maar in het centrum zelf???
        Een ander vraagje: ben je terug op zoek naar een canon A40?

        MVg
        Patrick
        canon A40
        Mvg
        Patrick
        Fuji S602Z

        Comment


        • #5
          Een goed gesorteerde, ietwat ouderwetse en redelijk goedkope fotozaak is 'Audiophil Foto' in Annutiatenbach 30 te Aken. Je kan er afdingen. Een van de verkopers spreekt goed Nederlands. Hoewel nog in het centrum is de zaak niet makkelijk te vinden, maar is wel een begrip in Aken.
          Goedkoper is de Mediamarkt in Hertzogenrath ter hoogte van de grens met Kerkrade NL.
          Als je tijd hebt en niet tegen een busreis van ongeveer een half uur opziet, kan je de bus naar Herzogenrath nemen, uitstappen bij halte Kolhberg op 50 meter afstand van de Mediamarkt aldaar. De bus rijdt om het kwartier en vertrekt vanaf BusHof in het Centrum van Aken. Vanuit Kolhberg kan je dan weer terug naar Aken.
          Voordeel van de Mediamarkt is dat je elk toestel in de hand kan nemen en min of meer kan uitproberen zonder dat er direct een verkoper bij je staat.
          Als je een auto ter beschiking hebt kan je beter rechtstreekts naar die MediaMarkt gaan. De Mediamarkt ligt precies op de Nederlandse grens met Kerkrade.

          Jammer dat ze je fototoestel hebben gestolen, misschien heb je nu meer geluk.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Digpat

            Een ander vraagje: ben je terug op zoek naar een canon A40?
            Ik denk mij terug een A40 te kopen omdat die van prijs nog meevalt ten opzichte van andere modellen en je kan er toch veel mee doen. Op het eerste zicht zie ik geen andere modellen die dat ook kunnen voor die prijs. Hopelijk heb ik nu meer geluk...
            Ik heb de vorige nog niet terug betaald aan mijn ouders dus ik zal nog hard moeten werken, maar ja de microbe van digitale fotografie heeft mij gepakt...
            Greetz Kris
            Canon Powershot A70
            http://www.pbase.com/krisv

            Comment


            • #7
              zoals al meermaal gezegd... www.tweakers.net/pricewatch/cat/62
              Je vindt hier heel goede prijzen voor elk digitaal toestel...

              Heb net mijn canon s45 gekocht in Nederland voor slecht 669 Euro..
              Time is a precious little thing....

              Comment

              Working...
              X