Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

winkel met heuptasjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • winkel met heuptasjes

    Weet er iemand een grote winkel waar ik heel veel keus heb in heuptasjes? Nelissen in Mechelen is een grote winkel, maar van fotozakjes en heuptasjes is hun keuze niet zo groot. Na de negatieve ervaring van mijn zakje te hebben laten pikken, wil ik nu alles bij mij houden. HV heeft zo een dubbel, maar die maken ze niet meer. Tamrac heeft een ideale voor mij, op de website kan ik die bestellen, maar ik zou ze willen zien, vastnemen, bekijken..... Ik zou ook alles willen passen.

  • #2
    Grobet, of Fnac die hebben al een grote keuze. maar zoals je zelf al weet geen heupzakjes.
    Ik weet niet welk toestel jij hebt, maar deze van Tamrac is voor mijn G3 prima .


    Canon Powershot G3

    Comment


    • #3
      Ja Laiko die had ik al gezien en juist daardoor wist ik dat het bestond.
      Ik heb op de site van Tamrac gekeken en ik weet nu wat ik wil.
      Ik wil het alleen vinden in een winkel.
      Ik heb al gemaild naar de verdeler.
      Dus nu maar afwachten.
      Maar ik zou het graag tegen 29/6 willen.
      Ik heb een Olympus C4000

      Comment


      • #4
        In de Macro was toch wel wat keuze, heb er althans mijn heuptas er gevonden.

        Comment


        • #5
          Teddieke, kan je hier een foto posten?
          ik zou er eentje willen tegen zondag, maar er is nog zo weinig tijd hé? einde van't schooljaar en de juf moet nog zoveel doen
          Anders gebruik ik nog maar eens mijn washandje en ga ik de week erop naar de makro dan heb ik veel meer tijd.

          Comment


          • #6
            Allez omdat jij het bent zenne

            Heb voor U even geposeerd met mijn tasje, let op dat ik dit model genomen heb omdat dit perfect past voor mijnen 717 !

            Het merk is "Case Logoc", maar er zijn nog verschillende andere modellen en merken.

            Veel plezier met Uw zoektocht

            Comment


            • #7
              Bedankt voor het poseren
              Het ziet er inderdaad heel goed uit.
              Ik zal in de makro eens gaan kijken.

              Comment


              • #8
                Hallo,

                Waar ze heel veel keuze hebben in allerlei professionele fototassen is bij Metro foto in Berchem op de grote steenweg bijna recht tegenover de Quick hamburger restaurant. Ze verdelen er lowepro en die tasjes zijn zeer doordacht gemaakt.
                Misschien is er ook een heupmodel bij als dat zo is zal de kwaliteit en het gebruiksgemak supereur zijn.
                Nadeel de prijs is ook ni mis, maar kwaliteit drijft boven hé.
                Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                Comment


                • #9
                  AS adventure heeft er ook wel een paar dachtek

                  Comment

                  Working...
                  X