Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

winkel in sluis?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • winkel in sluis?

    Weet er iemand een winkel zijn in Sluis waar ik achter een canon powershot A80 kan gaan??? Zou het tegen morgenavond moeten weten

  • #2
    gewoon de grens over wippen naar de dichtsbijzijnde carrefour.... daar staan ze deze week in promotie !

    http://www.hypercarrefour.be/Images/ImageDB/PromotionPdf/Hyper/nl/NL_20040527_13507.pdf

    To make your dreams come true, wake up

    Comment


    • #3
      Originally posted by wrc_fan
      Weet er iemand een winkel zijn in Sluis waar ik achter een canon powershot A80 kan gaan??? Zou het tegen morgenavond moeten weten
      In Sluis is geen fotowinkel meer, in Oostburg wel....10 km verderop....heb je Foto Verschoore...goede service. Of ze 'm in voorraad hebben kan ik je niet zo vertellen maar je zou ze eerst kunnen bellen he (-31 117 452867)?!
      ***Canon 300D * kitlens * ...

      Comment


      • #4
        Of in Maldegem 15 km (Belgie) Foto-Video Van Belleghem. Er ligt er een 300D voor, dus de kans dat ie een A80 heeft is groot.

        Te Knokke-Heist een 5 tal winkels.
        BD0251BE
        Canon EOS 300D, EF-S 18-55 (kit), EF 50 f/1.4 USM, EF 55-200 f/4.5-5.6 USM, Speedlite 220EX, Sandisk ultra II 512 Mb, Ext. Tube EF 25 II, RC-5 remote

        Comment


        • #5
          Originally posted by casey
          Of in Maldegem 15 km (Belgie) Foto-Video Van Belleghem. Er ligt er een 300D voor, dus de kans dat ie een A80 heeft is groot.

          Te Knokke-Heist een 5 tal winkels.
          Denk dat over de grens de prijzen een stuk gunstiger liggen.....(net zoals in de supermarkten momenteel).
          ***Canon 300D * kitlens * ...

          Comment

          Working...
          X