Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie leent/verhuurt me een Canon BP-511 batterij?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wie leent/verhuurt me een Canon BP-511 batterij?

    ik ben (dringend!) op zoek naar een Canon BP-511 batterij. Ik vertrek binnenkort op vakantie en zal een trekking maken van meerdere dagen waarbij ik geen gelegenheid heb om mijn batterijen op te laden. (geen elektriciteit beschikbaar)
    Ik heb bij Canon ongeveer 3 maanden geleden de batterijen besteld, maar blijkbaar zijn ze daar niet in staat deze te leveren.

    Ik ben bereid een kleine vergoeding te geven voor het gebruik van de batterijen. De periode is oktober 2002.


  • #2
    Dag Mr. Lambermont,

    helaas kan ik je niet helpen, ben niet in het bezit van dit type batterijen.

    Wel kan je ze zeer goedkoop en snel laten leveren op volgende site :
    http://www.sabahoceanic.com/digital.html
    Momenteel staan ze daar voor $58.80 per 2 (inderdaad voor twee ) batterijen.
    Zelfs de verzendingskosten zijn inbegrepen.

    Ik heb zelf al een bestelling gedaan daar en na precies een week (zat zelfs een feestdag tussen, 15 aug) stond DHL met het pakketje aan de deur.

    Kwaliteit en service als je het mij vraagt.
    Dus als je ze nog mee wilt nemen op reis ....... actie en niet wachten.

    Succes,
    stone

    Comment


    • #3
      Originally posted by stone
      Dag Mr. Lambermont,

      helaas kan ik je niet helpen, ben niet in het bezit van dit type batterijen.

      Wel kan je ze zeer goedkoop en snel laten leveren op volgende site :
      http://www.sabahoceanic.com/digital.html
      Momenteel staan ze daar voor $58.80 per 2 (inderdaad voor twee ) batterijen.
      Zelfs de verzendingskosten zijn inbegrepen.

      Ik heb zelf al een bestelling gedaan daar en na precies een week (zat zelfs een feestdag tussen, 15 aug) stond DHL met het pakketje aan de deur.

      Kwaliteit en service als je het mij vraagt.
      Dus als je ze nog mee wilt nemen op reis ....... actie en niet wachten.

      Succes,
      stone
      Hoi Stone,
      kan je me ook vertellen of de kwaliteit hetzelfde is als de originele batterijen??,
      Alvast bedankt!

      Kristien
      Olympus E500
      take the time it takes so it takes less time...
      www.pnh.be

      Comment


      • #4
        Kristien,

        de batterijen die ik er gekocht heb waren voor een S40 (NB-2L, Li-ion, 7.4V. 570mAh). Die hebben exact dezelfde technische specificaties als de originele van Canon zelf.
        Er zijn dus maar 2 verschillen :
        1/ Er hangt geen stickertje van Canon aan (who cares )
        2/ De prijs !!!! Voor 2 batterijen daar betaal je nog minder dan voor 1'tje in Belgie
        Qua levensduur kan ik me nog niet uitspreken daar ik ze pas een maand gebruik, maar voorlopig ben ik er zeer tevreden over.
        Dus in 't slechtste geval, als ze maar de helft van de originele levensduur meegaan (maar dat betwijfel ik), heb je nog geen kat in een zak gekocht

        stone

        Comment


        • #5
          En hoeveel taks en verzendingskosten kwamen erbij?

          Groeten Rusty
          Ik haat vriendjespolitiek

          Comment


          • #6
            Rusty ik denk niet dat er verzendingskosten bijkomen, taks dat weet ik niet.
            Lees dit maar eens :
            Buy Batteries Online, Chargers, Connectors Alkaline, Lithuim, Silver Oxide, Zinc Air, SLA, NiCd, NiMH and Li-ion best prices Portable Power.

            "Alive and Kicking"

            http://www.pbase.com/tinnew

            Comment


            • #7
              Originally posted by stone
              Kristien,

              de batterijen die ik er gekocht heb waren voor een S40 (NB-2L, Li-ion, 7.4V. 570mAh). Die hebben exact dezelfde technische specificaties als de originele van Canon zelf.
              Er zijn dus maar 2 verschillen :
              1/ Er hangt geen stickertje van Canon aan (who cares )
              2/ De prijs !!!! Voor 2 batterijen daar betaal je nog minder dan voor 1'tje in Belgie
              Qua levensduur kan ik me nog niet uitspreken daar ik ze pas een maand gebruik, maar voorlopig ben ik er zeer tevreden over.
              Dus in 't slechtste geval, als ze maar de helft van de originele levensduur meegaan (maar dat betwijfel ik), heb je nog geen kat in een zak gekocht

              stone

              Hoi Stone!
              Bedankt! Lijkt me reuze interessant!
              groetjes,
              Kristien
              Olympus E500
              take the time it takes so it takes less time...
              www.pnh.be

              Comment


              • #8

                Bel gewoon eens rond bij verschillende fotowinkels. De batterijen voor de D30 en de D60 zijn immers dezelfde. Kans is groot dat er ergens een fotograaf ze nog wel liggen heeft. Zo zeldzaam zijn die nu ook weer niet. Feit is wel dat als je op een bestelling wacht van Canon, het een paar maanden kan duren.

                Daarom altijd eerst rondbellen om te zien wie wat in voorraad heeft en dan pas bestellen.

                Groeten,
                Frank Vandenberghe

                Comment

                Working...
                X