Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welke compact flash kaart en batterij canon S30 ?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • welke compact flash kaart en batterij canon S30 ?

    ik zie hier door de bomen het bos niet meer ... kan iemand me eens gewoon zeggen welke compact flash kaarten en batterijen geschikt zijn voor mijn canon powershot S30 ? Ik wil immers een reserve batterij en opslag hebben.


  • #2
    Wel fien, dat zou ik ook graag weten.

    Comment


    • #3
      Fien,

      het probleem is meestal de snelheid van de controller op de kaart. Als ik indertijd m'n camera gekocht heb, wou ik ook een CF kaartje bijkopen, aangezien die 16MB peanuts is. Op Ebay heb ik dan een adres gevonden van een verkoper, die heel goedkope kaartjes aanbood. Allemaal goed en wel, maar gelukkig in m'n laatste mail, vermeld ik dat ik een S30 gekocht heb, en hebben die mensen meteen de aankoop van de kaartjes geannuleerd, aangezien de S30 problemen zou geven bij het formatteren van de kaartjes. Ik heb nu een Toshiba van 256MB en ben er best tevreden over.

      Goeie raad (vernomen van die verkoper):
      Je kan beter te SNELLE kopen ipv te TRAGE.

      Reserve batterij:
      Je kan ze bestellen op de link die Willem opgaf in een andere topic hierover of de originele Canon batterij kopen.

      *This Post (or reply) was written in recycled Electrons*
      ==+ Canon PowerShot S30 +==

      An  a day keeps frustration away!
      http://www.demey-deleus.be

      Comment


      • #4
        Hey, fien

        Wel, ik heb sinds kort ook een Canon Powershot S30!
        Ik heb een extra CF kaart van SanDisk van 128MB, maar je kan er ook kaartjes van 8, 16, 32, 64, 128, 256, ... MB voor gebruiken.
        Betreffende de extra batterij, ik heb deze gekocht bij Grobet te Antwerpen aan €65.
        Heb de Canon Li-ion Battery Pack, dit is een Lithium Ion High Energy batterij van 570mAh.
        De refferentienummer is NB-2L.

        Groeten,

        AdrenalineMan


        Comment

        Working...
        X