Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke camera zou ik kiezen voor een beginner?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welke camera zou ik kiezen voor een beginner?

    Dag iedereen,

    Ik maak al een paar jaren foto's vanop men GSM. En ik wil graag overstappen naar een camera. Het liefst een camera die niet te rap kapot gaat en niet teveel kost (tussen de €0,00 en de € 400,00).

    Ik heb ook al wat research gedaan, en ik ben uitgekomen op de Nikon D3300. Hij kostte € 399,00 in coolblue. Ik heb hem ook 2dehands gevonden voor € 275,00. Maar ik weet niet of het al verkocht is of niet.

    Heeft er nog iemand tips, of andere aanraders?

    Nikon D3300: (https://www.camerashop.nl/product/69...specifications)

  • #2
    Re: Welke camera zou ik kiezen voor een beginner?

    Wat zoek je in een camera dat je gsm niet kan? Waar bots je tegen de grenzen van je gsm?
    Waarom is je keuze gevallen op die dslr? Wat kan die wel dat je gsm niet kan?
    www.freddyhelsen.be

    Comment


    • #3
      Re: Welke camera zou ik kiezen voor een beginner?

      Ik wil betere kwaliteit. En mijn keuze is gevallen op die dslr omdat hij handig is voor beginners. En niet te zwaar, en je kan het nog later uitbreiden met verschillende lenzen, het heeft ook nog een goede filmmodus van 1080p, wat misschien later ook handig zou uitkomen.

      Comment


      • #4
        Re: Welke camera zou ik kiezen voor een beginner?

        Dat ziet er heel mooi uit om te starten maar persoonlijk zou ik een nieuwe kopen en als je een 2dehandse koopt : één goede raad: zelf afhalen & testen.
        Heb je voor nieuwe aankoop al eens gekeken bij CameraNu NL ; steeds goed bediend ; goede waarborg en goede prijs

        Veel geluk met de aankoop
        Maurits

        Comment


        • #5
          Re: Welke camera zou ik kiezen voor een beginner?

          Ik begrijp wel dat je naar een fototoestel wil overschakelen.De stap van gsm naar dslr is groot en er zijn nog andere mogelijkheden. Wat zijn je interesses, wat wil je bereiken?
          Voor de rest is de d3300 een goede instapper maar als je ambitie is om fotografie als hobby te hebben dan is een d5x00 een betere keuze volgens mij


          Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y560-L01 met Tapatalk

          Comment


          • #6
            Re: Welke camera zou ik kiezen voor een beginner?

            Het is voor hobby. Landschappen bossen,... En nog allemaal dingen die ik tegenkom. En die d5x00 waar kun je dat vinden? Ik vind hem nergens online, om het te bekijken.
            Last edited by Gebruikersnaam:; 17 augustus 2017, 09:34.

            Comment


            • #7
              Re: Welke camera zou ik kiezen voor een beginner?

              Ik zou eens kijken voor een tweedehands Panasonic fz1000. Al even
              op de markt, maar nog steeds zeer goed. Het is een bridge met een
              grote zoomlens. Fijn voor alles. Ik gebruik hem nog altijd zeer inten-
              sief. Veel meer dan mijn DSLR`s.

              Comment


              • #8
                Re: Welke camera zou ik kiezen voor een beginner?

                Oorspronkelijk geplaatst door Gebruikersnaam: Bekijk bericht
                Het is voor hobby. Landschappen bossen,... En nog allemaal dingen die ik tegenkom. En die d5x00 waar kun je dat vinden? Ik vind hem nergens online, om het te bekijken.
                Das de d5000 reeks die hij bedoeld, ik denk dat de laatste nieuwe de d5600 is, maar de vorige modellen voldoen ook vaak hoor!

                Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
                portfolio en workshops:
                https://www.bennybulke.com/

                Comment


                • #9
                  Re: Welke camera zou ik kiezen voor een beginner?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Gebruikersnaam: Bekijk bericht
                  Het is voor hobby. Landschappen bossen,... En nog allemaal dingen die ik tegenkom. En die d5x00 waar kun je dat vinden? Ik vind hem nergens online, om het te bekijken.
                  De d5000 reeks is de reeks hoger dan de d3000 reeks. Die heeft enkele functies die makkelijker in te stellen zijn en enkele die de d3000reeks helemaal
                  niet heeft en wel interessant kunnen zijn. Daarvoor moet je de uitgebreide specs maar eens naast elkaar zetten en je in een fotowinkel (geen mediamarkt, vandenborre,....) informeren.

                  Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y560-L01 met Tapatalk

                  Comment

                  Working...
                  X