Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welke camera moet ik kopen?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • welke camera moet ik kopen?

    Hallo,

    Ik wil volgende maand (aan het eind van de maand juni) een digitale camera kopen en nou wil ik graag weten welke ik het best kan kopen.

    Ik wil er eentje kopen van rond de 325 euro inclusief een geheugenuitbreiding.
    Het liefst vanaf 2.1 megapixels en hij moet compatible zijn met Mac OS (en het liefst met Mac OS X).

    Ik heb mijn ogen laten vallen op de hp318. Misschien weet iemand een betere, of misschien is dit juist de beste voor die prijsklasse...

    En misschien dat iemand iets van een kortingsactie weet ofzo...

    in ieder geval bedankt,

    Thomas.

    <font size="1" color="darkgray">Edited by - taldersebaas on 22 May 2002 17:55:29</font>

  • #2
    Hey, taldersebaas

    Ik geloof dat je voor die prijs (€325), toch al een Canon A40 kan kopen.
    Dit toestel heeft:
    http://www.powershot.com/powershot2/a40-30/index.html
    Hier vindt je alle info.

    Succes, met het maken van je keuze!

    Groeten,

    AdrenalineMan

    Comment


    • #3
      idd, ik zou dan toch ook voor Canon of Oly kiezen...

      Oly E-20

      Comment


      • #4
        Jep, ik zou ook voor de A40 gaan. http://www.webvoordelig.be/index.htm...PowerShot.html 374 euro. En dan nog een ridata compact flash kaart van 128 Mb aan ongeveer 69 dollar. http://www.powerinnumbers.com.au/ridata/

        Comment


        • #5
          hartstikke bedankt voor jullie reacties!
          Mijn keuze is nu gevallen voor de A 40. (ook al moet ik dan nog eventje een maandje doorsparen!) Lijkt me een hele fijne camera!

          Heeft nog iemand nog een goedkoop adresje?

          Thomas. (taldersebaas)

          PS: Heeft iemand trouwens ervaringen met deze camera?

          Comment


          • #6
            Voorlopig op volgende sites gevonden :

            www.mediacheckpoint.de 369 € + verzending
            www.fotoversand-brinker.de 319 € + verz.
            ....


            α 700 + DT16-105 3,5-5,6 + SAL70-300G 4,5-5,6 + HVL-F42AM + Velbon 250R

            Comment


            • #7
              ik zou voor de fuji 2400zoom gaan!!

              Een prachtig toestel

              Comment


              • #8
                Je kan eens bellen op volgend nummer:016229546 hebben lage prijzen op sommige toestellen.Heb reeds vergeleken met Luxemburg ,soms goedkoper bij hen.Is wel echte winkel.

                Comment


                • #9

                  PS: Heeft iemand trouwens ervaringen met deze camera?

                  Hey,

                  Ik heb mijn A40 nu ongeveer anderhalve maand en heb er al massa's foto's mee genomen. De beeldkwaliteit is naar mijn mening zeer goed. Ik heb ook nog een Powershot S20. Die heeft een hogere resolutie, maar de A40 is veel gebruiksvriendelijker en ik vind de beeldkwaliteit ook beter.

                  Nadelen die ik ondervonden heb:
                  Bij weinig licht en tot 3x ingezoomd: soms duurt het lang vooraleer het toestel scherp stelt. Een oplossing hiervoor is de driepunts-autofocus uitschakelen.

                  Bij foto's in donkerte zonder flash is hij heel gevoelig aan beweging. Ik zet de self-timer dan op 2sec. zo vermijd je de beweging die het toestel ondergaat door het indrukken van het knopje. Die 2 seconden zijn ideaal om het toestel stil te houden.

                  Ik heb mijne gekocht in Lille (Frankrijk). Hij was in een paket met NiMH batt en lader. Ik heb die batt's nog maar 2 keer hoeven opladen en ik gebruik altijd de lcd. Ze gaan dus een eeuwigheid mee.

                  Als je nog vragen hebt over de A40, vuur maar af.

                  groetjes,
                  Bert

                  Comment

                  Working...
                  X