Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Wat is het allerbeste, allerkleinste compact toestelletje.
Hier nog een liefhebber van de RX 100.
Waarschijnlijk is er op dit moment niets beter te vinden
Klopt denk ik, hier staat er eentje 2de hands te koop in aangeboden, zeer betrouwbare verkoper, heb er ook al het één en ander van gekocht . . .
De kleinste vind je hier denk ik : http://freshgadgets.nl/mini-digitale-camera
Last edited by Franciskine; 1 november 2012, 16:51.
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Ik denk ook dat de RX100 de beste compact is momenteel. Een 1" sensor in zo'n kleine body, dat doet niemand hem na. Ben benieuwd wanneer er een reactie komt van de concurrenten.
De RX100 is natuurlijk geen uitvinding, maar een product. Dat Sony een soort 'strategic partner' van Time Magazine is, zal ongetwijfeld een rol hebben gespeeld in hun keuze. Dat het met de geschreven pers bergaf gaat doet echter niets af aan de kwaliteiten van de RX100. Dat is inderdaad een opmerkelijk compact toestel als je het vergelijkt met de Nikons die een sensor met hetzelfde formaat gebruiken.
Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer
Comment