Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraagje over verzekering fototoestel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vraagje over verzekering fototoestel

    Binnenkort vertrek ik op reis en neem mijn G3 mee. Zijn er eigenaars van fototoestellen die ervaring hebben m.b.t. verzekering (voor op reis of permanent) van hun fototoestel?

    Bij welke maatschappij ben je best om je fototoestel te verzekeren?


    Robby

  • #2
    Ik ben bij omob en ben daar zeer tevreden over maar het is altijd het beste dat je ze niet nodig hebt hé Maar ik heb geen ervaring met andere verzekeringen mijn broer wel die heeft namelijk een grote peugeot garage in antwerpen en hij zegt omob is voor hem het beste kwestie van soepelheid en die zal het wel weten hé met al de experts die over de vloer komen
    Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

    Comment


    • #3
      Reeds verschillende jaren heb ik een verzekering voor mijn Fototoestel en videocamera bij omob.Een maal heb ik moeten beroep doen opdeze verzekering na een val van mijn videocamera.Deze
      kosten werden zonder problemen betaald.

      Comment


      • #4
        Nu ook bij fnac blijkbaar :
        Gezien op http://www.fnac.be
        Mobiele toestellen die u kunt laten verzekeren
        Gsm, Videocamera, Fototoestel, MP3-speler, Draagbare PC, Zakcomputer
        Vraag meer inlichtingen in uw Fnac-winkel



        Comment


        • #5
          Hoe zit dat dan? Komt er een expert naar je toestel kijken vooraleer het verzekerd wordt? Of moet je het zelf komen tonen? Of kan je gewoon via internet je verzekering afsluiten? En wat als hij defect is? Moet je dan het toestel bij hen binnensteken of komt er dan ook een expert langs?

          Comment


          • #6
            Over welk soort verzekering hebben we het hier dan precies?