Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraagje i.v.m Canon 1D - het "oude" model dus...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vraagje i.v.m Canon 1D - het "oude" model dus...

    ................
    Last edited by Kreeftman; 4 november 2005, 21:51.
    Canon EOS 5R - Leica Q - Leica M262

  • #2
    Originally posted by Onverwagt
    Klein vraagje : weet er iemand soms waar ze nog een 1D op voorraad hebben of waar er nog ergens eentje kan besteld worden..

    Bij deze reeds bedankt
    ai ai dat zal moeilijk worden, probeer het eens bij crown, anders geef ik je weinig hoop.
    Groeten
    Rudy

    Comment


    • #3
      Hallo,

      Ik heb er eentje enkele dagen geleden besteld bij http://www.fotovideoshop.nl waar ze me verzekerd hebben hem nog te kunnen leveren ...

      Groetjes.

      Comment


      • #4
        Frank, je weet toch dat er een nieuwe 1D is aangekondigd?? 8mpixel, cmos, zou minder noise moeten hebben. En nu net ook de S3.

        Comment


        • #5
          Bij Foto Rembrandt (Merksem,Antwerpen) staat de 1D aan 3440 euro ende 1D Mark II aan 4499 euro,dus eigenlijk niet zoveel verschil(de 1D is "slechts" 24% goedkoper).Het blijft natuurlijk een verschil van 1060 euro.

          Comment


          • #6
            Originally posted by citreola
            Bij Foto Rembrandt (Merksem,Antwerpen) staat de 1D aan 3440 euro ende 1D Mark II aan 4499 euro,dus eigenlijk niet zoveel verschil(de 1D is "slechts" 24% goedkoper).Het blijft natuurlijk een verschil van 1060 euro.
            3440 voor een 1d is veel ten opzichte van de laagste prijs waar hij aan verkocht is , maar voor deze camera nog steeds een koopje!! Hou me eens op de hoogte waar er nog echt geleverd word?? de meeste affichieren nog wel, maar leveren is iets anders.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Onverwagt
              Klein vraagje : weet er iemand soms waar ze nog een 1D op voorraad hebben of waar er nog ergens eentje kan besteld worden..

              Bij deze reeds bedankt
              als ik er niet aan kan wennen, mag je de mijne kopen

              (nen 300d vond ik niets, nu eens proberen met de 1D, maar ik vrees dat digitaal voorlopig niet voor mij is weggelegd)

              Comment


              • #8
                Originally posted by fotofiel
                Originally posted by Onverwagt
                Klein vraagje : weet er iemand soms waar ze nog een 1D op voorraad hebben of waar er nog ergens eentje kan besteld worden..

                Bij deze reeds bedankt
                als ik er niet aan kan wennen, mag je de mijne kopen

                (nen 300d vond ik niets, nu eens proberen met de 1D, maar ik vrees dat digitaal voorlopig niet voor mij is weggelegd)
                Tomas, pm mij eens met uwe vp, ik weet misschien nog wel iemand.
                R

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Rudy
                  Frank, je weet toch dat er een nieuwe 1D is aangekondigd?? 8mpixel, cmos, zou minder noise moeten hebben.
                  Hallo,

                  Yep ik weet het ... probleem is dat ik hem voor de 20ste van de maand moet hebben en liefst enkele dagen vroeger zodat ik eraan kan wennen ... moest de bestelling te lang op zich laten wachten annuleer ik en wacht ik wat langer ... een tweedehands zou ook goed zijn, maar die zijn al even schaars als een nieuwe voor het ogenblik ...

                  Groetjes.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Froto
                    Originally posted by Rudy
                    Frank, je weet toch dat er een nieuwe 1D is aangekondigd?? 8mpixel, cmos, zou minder noise moeten hebben.
                    Hallo,

                    Yep ik weet het ... probleem is dat ik hem voor de 20ste van de maand moet hebben en liefst enkele dagen vroeger zodat ik eraan kan wennen ... moest de bestelling te lang op zich laten wachten annuleer ik en wacht ik wat langer ... een tweedehands zou ook goed zijn, maar die zijn al even schaars als een nieuwe voor het ogenblik ...

                    Groetjes.
                    mail mij eventjes: fotofiel@hotmail.com

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by fotofiel
                      Originally posted by Froto
                      Originally posted by Rudy
                      Frank, je weet toch dat er een nieuwe 1D is aangekondigd?? 8mpixel, cmos, zou minder noise moeten hebben.
                      Hallo,

                      Yep ik weet het ... probleem is dat ik hem voor de 20ste van de maand moet hebben en liefst enkele dagen vroeger zodat ik eraan kan wennen ... moest de bestelling te lang op zich laten wachten annuleer ik en wacht ik wat langer ... een tweedehands zou ook goed zijn, maar die zijn al even schaars als een nieuwe voor het ogenblik ...

                      Groetjes.
                      mail mij eventjes: fotofiel@hotmail.com
                      Hallo,

                      Ben voor het ogenblik op het werk ... heb wel internet, maar geen e-mail voor persoonlijk gebruik ... mijn mail is info@froto.be of frankske@skynet.be ... ben straks thuis tussen 18:30 en 19:30 uur ...

                      Groetjes.

                      Comment


                      • #12
                        Volgens mij is hij bij kamera-express nog wel in voorraad voor € 3095. Je kan het beste even bellen en hem dan gaan ophalen natuurlijk. Dan heb je nog even om er mee te oefenen.
                        Jos
                        www.picturelifestyle.nl

                        Comment


                        • #13
                          ..............
                          Last edited by Kreeftman; 4 november 2005, 21:52.
                          Canon EOS 5R - Leica Q - Leica M262

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Onverwagt
                            Originally posted by joska
                            Volgens mij is hij bij kamera-express nog wel in voorraad voor € 3095. Je kan het beste even bellen en hem dan gaan ophalen natuurlijk. Dan heb je nog even om er mee te oefenen.
                            Joska, eergisteren reeds een mailtje gestuurd naar kamera-express en niet op voorraad en niet meer te bestellen.. en van de 1D II weten ze nog niets i.v.m. de leveringstermijn..
                            frank.

                            hmm hmm , voor de meerpijs koop je nog nen 10D erbij... relatief dus..

                            Comment


                            • #15
                              ..........
                              Last edited by Kreeftman; 4 november 2005, 21:52.
                              Canon EOS 5R - Leica Q - Leica M262

                              Comment

                              Working...
                              X