Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vraagje aankoop canon lenzen

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • vraagje aankoop canon lenzen

    deze week langs grobet (fotowinkel in antw.)voor het bestellen van mijn d60, was dit even een teleurstelling, ik had gerekend op een wachttijd van twee a drie maanden maar toen de verkoper me vertelde van een wachttijd van minstens zes maanden heb de camera niet besteld in de hoop hem via een ander verkoopadress toch vlugger in mijn bezit te krijgen, de aankoop zou einde jan. begin feb. gebeuren.

    als lens om te beginnen zou ik volgende nemen, canon ef 28-70/2.8 L usm , de andere volgende lenzen volgen op latere datum en zijn, canon ef 16-35/2.8 L usm , canon ef 50/1.4 usm , canon ef 70-200/2.8 L usm is .

    is dit een goede keuze van lenzen voor het fotograferen van natuur (geen macro), landschap, gebouwen, actie en sport.

    kan er mij iemand ook een goede flitser aanbevelen.

    alvast hartelijk dank voor je reactie,

    digiron

  • #2
    Originally posted by digiron
    deze week langs grobet (fotowinkel in antw.)voor het bestellen van mijn d60, was dit even een teleurstelling, ik had gerekend op een wachttijd van twee a drie maanden maar toen de verkoper me vertelde van een wachttijd van minstens zes maanden heb de camera niet besteld in de hoop hem via een ander verkoopadress toch vlugger in mijn bezit te krijgen, de aankoop zou einde jan. begin feb. gebeuren.

    >>>>>>>>>>>>Daarom heb ik rap nen occasie d30 gekocht!!!!

    als lens om te beginnen zou ik volgende nemen, canon ef 28-70/2.8 L usm , de andere volgende lenzen volgen op latere datum en zijn, canon ef 16-35/2.8 L usm , canon ef 50/1.4 usm , canon ef 70-200/2.8 L usm is .

    >>>>>>>>>>>>><<<denk dat dat een héél goed keuze is, wat kost die 28-70 2.8L eigenlijk hier ??

    is dit een goede keuze van lenzen voor het fotograferen van natuur (geen macro), landschap, gebouwen, actie en sport.

    kan er mij iemand ook een goede flitser aanbevelen.

    >>>>>>>>>>>>>>>tuurlijk, de 550ex van canon, zonder twijfel!!!!


    alvast hartelijk dank voor je reactie,

    digiron
    Greetings
    Rudy

    Comment


    • #3
      dank voor je reactie Rudy, de canon ef 28-70/2.8 L usm kost bij koopdigitaal.nl 1625€, bij grobet (in antw.) kost deze lens 17..€ de juiste prijs weet ik niet meer maar ik dacht (1775€).

      digiron

      Comment


      • #4

        als lens om te beginnen zou ik volgende nemen, canon ef 28-70/2.8 L usm , de andere volgende lenzen volgen op latere datum en zijn, canon ef 16-35/2.8 L usm , canon ef 50/1.4 usm , canon ef 70-200/2.8 L usm is .

        is dit een goede keuze van lenzen voor het fotograferen van natuur (geen macro), landschap, gebouwen, actie en sport.
        Schitterende lenzenset !
        Ik heb de 50/1.4 en ben daarvan zeer tevreden ...

        Kijk ook eens bij onze buren in Duitsland (www.photoandmore.de) naar de 50/1.4 USM en 70-200/2.8 L USM IS, goedkoper dan bij Grobet !

        BTW.: Canon EOS 1D is de gedroomde body bij deze lenzen (5099 EUR)

        Yoda.
        "Away put your weapon, I mean you no harm"

        Comment


        • #5

          BTW.: Canon EOS 1D is de gedroomde body bij deze lenzen (5099 EUR)

          Yoda.
          dank voor je reactie yoda, maar 5099€ is momenteel net iets teveel voor mij, maar voor wat ik wil fotograferen is een d60 zeker goed genoeg (hoop ik).

          digiron

          Comment


          • #6
            Originally posted by digiron

            BTW.: Canon EOS 1D is de gedroomde body bij deze lenzen (5099 EUR)

            Yoda.
            dank voor je reactie yoda, maar 5099€ is momenteel net iets teveel voor mij, maar voor wat ik wil fotograferen is een d60 zeker goed genoeg (hoop ik).

            digiron
            LOLLOLLOL

            Comment


            • #7
              bij http://www.ac-foto.com/ger/produkte.php stond de telezoom onlangs 23xx euro. Je kan ze zelf gaan afhalen in Aachen eventueel.
              Dit maar ter info.

              Indrukwekkende keuze in ieder geval. Weet niet welke sporten je wil fotograferen, maar indien je redelijk ver zit gaat een 200mm niet genoeg zijn. Eventueel met een extender (heb er eentje te koop mail eventueel arvid.mestdagh@pandora.be).

              Een mooi alternatief is de 100-400 IS : zeer goed.

              Flitser : inderdaad de 550 van Canon zelf. Heb die ook en ben er zeer tevreden van.

              groetjes,
              Arvid
              Groetjes,
              Arvid


              Reis- en fotowebsite

              Comment

              Working...
              X