Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraagje aan de D70 eigenaars

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vraagje aan de D70 eigenaars

    Dag iedereen,

    Ben een aantal foto's aan het overzetten met mijn D70 via de USB-poort naar mijn pc. Met de CP5700 bestond echter de mogelijkheid op de camera bepaalde foto's te markeren die je via Nikon View dan naar je pc kon overzetten. Is het zo dat met de D70 deze manier van doen niet kan? Heb de handleiding al goed doorkliefd maar vind nergens de mogelijkheid om "bepaalde" beelden te selecteren voor tranfer.
    Hoe brengen jullie het vlugst "sommige " beelden over naar jullie PC ?
    Met dank bij voorbaat.
    Pol.
    Leeft en LAAT LEVEN !

  • #2
    Via windows verkenner gewoon de files selecteren en overzetten naar je harde schijf.
    Nikon D70 | 35-80mm 5.6D | Sigma 180mm macro|

    Comment


    • #3
      ik zie dat je een X-drive hebt
      gebruik die toch da's veel handiger
      en werk met de verkenner
      Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
      Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

      Comment


      • #4
        De D70 is een MASS STORAGE USB device... DWZ: Onder XP kan je hem gewoon als externe schijf openen en daar de files die je wil overzetten via explorer/verkenner... Je moet je D70 wel als Mass Storage instellen dan...

        Comment


        • #5
          Je kan ook fotos markeren met je D70 als "protected" (tegen wissen). Een van de filter mogelijkheden in nv transfer is juist dat. Bekijk de help in nikon view, het staat er mooi in uitgelegd.

          Groetjes

          -paul
          D70 + 18-70 kitlens, flitserke SB-800, Sigma 70-210 , Sigma 24 f/2.8, Nikon 50 D f/1.8, Nikon F70, Sigma 70-300 Super Macro APO II, Nikkor 180 D f/2.8 -- BD0294BE

          Comment


          • #6
            Originally posted by paulb
            Je kan ook fotos markeren met je D70 als "protected" (tegen wissen). Een van de filter mogelijkheden in nv transfer is juist dat. Bekijk de help in nikon view, het staat er mooi in uitgelegd.

            Groetjes

            -paul
            Bedankt paulb, inderdaad, met het USB-protocol op Mass Storage kan je bepaalde beelden die als "protected" gefilterd zijn, via de Nikon View gaan ophalen. Bedankt voor de tip.

            Groetjes,
            Pol.
            Leeft en LAAT LEVEN !

            Comment


            • #7
              Originally posted by Koen_vervoort
              De D70 is een MASS STORAGE USB device... DWZ: Onder XP kan je hem gewoon als externe schijf openen en daar de files die je wil overzetten via explorer/verkenner... Je moet je D70 wel als Mass Storage instellen dan...
              Gebruik Nederlandse XP en met explorer vindt ik ook D70 maar ik kan niet verder.
              Kan iemand mij uitleggen hoe ik die D70 als MASS STORAGE USB device (massa opslag usb vermoed ik) kan instellen?
              Hartelij dank
              Henri
              lidnummer: BD0435BE

              Comment


              • #8
                In het set-up menu kan je bij USB aangeven Mass Storage of PTP (peer to peer). Zie ook bladzijde 165 van de (engelse) handleiding.
                Ben,
                Nikon D2X, D100, D70
                Lenzen: Nikon 10.5 fisheye, 50 1.4D, 70-200 VR, 300 F4
                Tamron 17-35, 28-75, 90
                Sigma 170-500,
                Nikon SB 800

                Comment


                • #9
                  Halo Ben,
                  Hartelijk dank.
                  Ik ben vuurrood geworden van schaamte. Dat komt ervan als ge de handleiding niet volledig leest.
                  Idd pagina 165 ook in de Nederlandse versie.
                  Henri
                  lidnummer: BD0435BE

                  Comment

                  Working...
                  X