Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

verschil Sony cashback België - Frankrijk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • verschil Sony cashback België - Frankrijk

    Beste,
    ik ben al enkele maanden aan het kijken om mijn Konica-Minolta 5d te vervangen door een nieuw Sony Alfa model.
    Ik heb gewacht op de a58, maar mijn voorkeur gaat na het lezen van enkele reviews uit naar de a65. Ik heb enkel de body nodig aangezien ik mijn huidige lenzen hierop kan gebruiken.
    Dus startte ik mijn zoektocht op het internet naar de a65. Wat me hierbij vooral opviel was dat de body bijna nergens beschikbaar is, maar het toestel met kitlens meestal wel - wat toch wel weer een kleine 50 € scheelt.
    Daarom ook eens gekeken naar enkele Franse sites en daar toch enkele redelijke prijsverschillen gevonden.

    Hieronder de prijzen:
    BE: Foto Konijnenberg (body) : 739 + cashback 50
    BE: Digicamshop (body + kitlens 18-55) : 749 + cashback 50
    BE: Pixmania (body) : 649 - geen vermelding cashback

    FR: Boulanger (body) : 599 + cashback 100
    FR: Pixmania (body) : 587 + cashback 100

    Dit wil zeggen dat als ik het toestel in Frankrijk laat kopen (als je van de cashback in Fr wil genieten, moet je wel in Frankrijk gedomicileerd zijn), ik minimaal 150 euro minder betaal dan in België voor eenzelfde toestel.
    Sony geeft dus 50 euro meer cashback in Frankrijk dan in België.

    Sony Be: http://www.sony.be/lang/nl/hub/2013-alpha-promotie
    Sony Fr: http://pan.fotovista.com/dev/gui_web...-100-euros.pdf

    Wou dit enkel eens laten weten.
    Grt

  • #2
    Re: verschil Sony cashback België - Frankrijk

    Via cameranu.nl is ie ook 649 en er staat alvast €50 cashback bij.
    Nikon D7100 - Nikkor 85mm 1.8 - Tamron 17-50mm 2.8 - Tamron 28-75mm 2.8 - Tamron 70-200mm 2.8 - Nikon SB-700 - Yongnuo YN560-II - Elinchrom D-LiTE RX4
    Facebook: Ultimo Photos /// 500px /// Website: Ultimo Photos

    Comment


    • #3
      Re: verschil Sony cashback België - Frankrijk

      Tja - die prijzen manlief, da's bijna gratis in Frankrijk, nu 't is daar een zware crisis men zal echt willen verkopen.

      Comment

      Working...
      X