Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Van D70 naar ??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Van D70 naar ??

    Hallo

    ik heb reeds enkele jaren een Nikon D70, dit met kitlens en Nikor 70-300.
    Nu begint de D70 toch wat zijn tanden te tonen (loopt vast en dergelijke).

    Ik heb reeds verschillende zoekopdrachten gedaan, en nog veel meer topics gelezen maar ik raak er niet aan uit. Wat zou mijn opvolger kunnen zijn. Ik ben geen professionele fotograaf, dus ik zoek niet het beste van het beste. Ik gebruik de camera vooral voor rallyfotografie en gezinsfoto's (en dergelijke).

    Ik heb wat gezocht, zoals gezegd, en kom uit op de D90 of D3100. Maar is dit nog up-to-date info? Of bestaan er in dezelfde prijsklasse andere/betere.


    Mvg en alvast bedankt voor tips. Als er vragen zijn om mij verder op weg te helpen, shoot

    Groeten
    WFJ

  • #2
    Nikon D3200 lijkt me een prima keuze voor jouw soort fotografie zeker als je binnen een bepaald budget zou willen blijven….. Zelfs een D90 is nog steeds een hele goede camera….
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: Van D70 naar ??

      Zoals eerder aangehaald is je budget wel belangrijk natuurlijk. Indien het dit toelaat zou ik zeggen de D7100 ofzo..

      Comment


      • #4
        Re: Van D70 naar ??

        Ik bekijk even de 3200 ook.
        Marc:
        budget ligt in de omgeving van de D90 D3100 (goeie tweedehands mag gerust ook).

        Ik wil enkel dat mijn lenzen (nikon kitlens 18-70 en Nikor 70-300) wel nog passen. Ik denk dat de 70-300 wel wat ouderdomstekenen geeft, aangezien het soms moeilijk wordt met de belichting.
        thanks alvast ook!
        WFJ

        Comment

        Working...
        X