Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Updaten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Updaten

    Ik heb hier ergens gelezen dat je een Canon 300D kunt updaten naar een 350D.
    Hoe doe je dat? En wat heb je dan extra?

  • #2
    Re: Updaten

    Een 50D bijkopen.
    The Sky is the limit. Digital Gigi

    Comment


    • #3
      Re: Updaten

      Oorspronkelijk geplaatst door Gigi Bekijk bericht
      Een 50D bijkopen.
      Met 50 heb je al genoeg de D heb je al
      Bootjes

      Comment


      • #4
        Re: Updaten

        Met een firmware-hack kan je enkele functies krijgen die er standaard niet opzitten. Maar een 350D zal je er nooit van kunnen maken, omdat de 300D eigenlijk eerder een 'spaarversie' van de 10D was op het ogenblik dat die uitkwam.
        Je krijgt ook niet alle functies van een 10D met die hack.

        Ik heb ook een 300D gehad, en die heb ik toen gewoon standaard gelaten omdat de belangrijkste functie die ik nodig had (vrije keuze van Servo-AF, die standaard alleen onder de sport-instelling zit) niet mogelijk was met een hack .
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #5
          Re: Updaten

          Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
          Met een firmware-hack kan je enkele functies krijgen die er standaard niet opzitten. Maar een 350D zal je er nooit van kunnen maken, omdat de 300D eigenlijk eerder een 'spaarversie' van de 10D was op het ogenblik dat die uitkwam.
          Je krijgt ook niet alle functies van een 10D met die hack.

          Ik heb ook een 300D gehad, en die heb ik toen gewoon standaard gelaten omdat de belangrijkste functie die ik nodig had (vrije keuze van Servo-AF, die standaard alleen onder de sport-instelling zit) niet mogelijk was met een hack .

          Bedankt. Ik laat hem ook maar zo. Ben op het ogenblik best tevreden, moet toch nog veel leren. Volgend jaar word ik 50 en dan staat er vast en zeker een recenter toestel op mijn verlanglijst. Nog 15 maanden geduld

          Comment


          • #6
            Re: Updaten

            Oorspronkelijk geplaatst door linda Bekijk bericht
            Bedankt. Ik laat hem ook maar zo. Ben op het ogenblik best tevreden, moet toch nog veel leren. Volgend jaar word ik 50 en dan staat er vast en zeker een recenter toestel op mijn verlanglijst. Nog 15 maanden geduld
            Misschien kan je dan de mooiste tijd van je leven ook gepast inzetten met een beter toestel, een NIKON bv

            Comment


            • #7
              Re: Updaten

              Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
              Misschien kan je dan de mooiste tijd van je leven ook gepast inzetten met een beter toestel, een NIKON bv


              Ik heb onlangs de D80 van een vriend mogen bewonderen en ik moet zeggen: WAUW!!!Altijd gedacht dat ik het van Canon moest hebben maar de twijfel heeft toegeslaan. Ik kan misschien met beiden de natuur intrekken: een macro lens op de Canon een tele op de Nikon.

              Comment


              • #8
                Re: Updaten

                Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
                Misschien kan je dan de mooiste tijd van je leven ook gepast inzetten met een beter toestel, een NIKON bv
                Wat heeft Linda daar nu eigenlijk aan qua raadgeving?
                ______
                www.vue.photo

                Comment


                • #9
                  Re: Updaten

                  Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht
                  Wat heeft Linda daar nu eigenlijk aan qua raadgeving?
                  Wel zoveel als aan "Een 50D bijkopen. " en "Met 50 heb je al genoeg de D heb je al " en uiteindelijk niets omdat het antwoord gegeven is "Met een firmware-hack kan je enkele functies krijgen die er standaard niet opzitten. Maar een 350D zal je er nooit van kunnen maken, omdat de 300D eigenlijk eerder een 'spaarversie' van de 10D was op het ogenblik dat die uitkwam.
                  Je krijgt ook niet alle functies van een 10D met die hack.

                  Ik heb ook een 300D gehad, en die heb ik toen gewoon standaard gelaten omdat de belangrijkste functie die ik nodig had (vrije keuze van Servo-AF, die standaard alleen onder de sport-instelling zit) niet mogelijk was met een hack"

                  En dus voor mij mogen er 2 een grapje maken en ik niet

                  Comment


                  • #10
                    Re: Updaten

                    Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
                    Wel zoveel als aan "Een 50D bijkopen. " en "Met 50 heb je al genoeg de D heb je al " en uiteindelijk niets omdat het antwoord gegeven is "Met een firmware-hack kan je enkele functies krijgen die er standaard niet opzitten. Maar een 350D zal je er nooit van kunnen maken, omdat de 300D eigenlijk eerder een 'spaarversie' van de 10D was op het ogenblik dat die uitkwam.
                    Je krijgt ook niet alle functies van een 10D met die hack.

                    Ik heb ook een 300D gehad, en die heb ik toen gewoon standaard gelaten omdat de belangrijkste functie die ik nodig had (vrije keuze van Servo-AF, die standaard alleen onder de sport-instelling zit) niet mogelijk was met een hack"

                    En dus voor mij mogen er 2 een grapje maken en ik niet
                    Bootjes

                    Comment

                    Working...
                    X