Belgiumdigital.com in samenwerking met
Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12

Standaard Tweedehands fotomateriaal

Dag mensen,

Ik zoek een goede winkel die in tweedehands fotomateeriaal doet
    regio Antwerpen.

bedankt...

Standaard

Dit is eigenlijk geen antwoord op uw vraag, maar ik heb al verschillende spullen gekocht op

http://pages.ebay.de/photo2-index.html

Daar is zowat alles te koop en dikwijls heel goedkoop

Standaard

Probeer Foto De Greef eens in Edegem, die heeft destijds mijn S1 ook overgenomen.
    Take care ! - Fuji S2 Pro - http://www.tribal69.be

Standaard

Grobet in het centrum van Antwerpen?
    ik weet niet of die goed zit kwa prijs

http://www.grobet.be/index2.html
    site[/URL]

Standaard

In merksem op de Bredabaan, die is groot en goed gekend, kan alleen niet op zijn naam komen

Standaard

Originally posted by teddy-bear
    In merksem op de Bredabaan, die is groot en goed gekend, kan alleen niet op zijn naam komen
    Dat zijn de dieven van Metrofoto...
    Uit ervaring (Fuji S1 Pro) weet ik dat eens je het toestel gekocht hebt je voor hun niet meer bestaat ....
    Als je meer wil betalen en slechte service ... be my guest!!!

Standaard

@tribal69

Wist dit niet

En nu weet ik het dan wel

Ging daar "vroeger-=zelden" voor klein dingens

Standaard

Whow, niet veralgemenen hé Tribal69 .
    Ik kan je verzekeren dat (een andere) Metrofoto (Grote Steenweg 375, BERCHEM) zeer goede service heeft, en dat je zeker geen 'nummertje bent'.

Af en toe doen die tweedehandsverkoop (bv. bij aankoop van nieuw materiaal nemen ze het oude 'over'), maar dat is zeker niet hun voornaamste activiteit.

greetings,
    Erik

Standaard

Originally posted by EN
    Whow, niet veralgemenen hé Tribal69 .
    Ik kan je verzekeren dat (een andere) Metrofoto (Grote Steenweg 375, BERCHEM) zeer goede service heeft, en dat je zeker geen 'nummertje bent'.

Af en toe doen die tweedehandsverkoop (bv. bij aankoop van nieuw materiaal nemen ze het oude 'over'), maar dat is zeker niet hun voornaamste activiteit.

Noem jij dat OVERNEMEN ? een Fuji S1 Pro die een half jaar oud is en van hun komt in perfecte staat wel te verstaan daar nog 800€ voor geven ??? laat me niet lachen he das pure diefstal. Dat zelfs toen ik zei ik koop bij jullie een nieuwe S2 Pro die nog 200€ duurder was dan elders pfffffffffff
    Trouwens het gaat inderdaad over DIE Metrofoto winkel !

Standaard

Soit, ik kan niets zeggen over de Metrofoto van de Bredabaan. Blijkbaar heb je daar inderdaad slechte ervaring mee. Spijtig dat te horen.

Ik wou alleen maar even zeggen dat ik wel tevreden was over de Metrofoto in Berchem. Ik heb daar ooit mijn Pentax 645 verkocht om de EOS 3 te kopen, en toen kreeg ik daar een betere deal dan bv. bij Grobet.
    Om dus bij het subject van de topic te blijven : voor mij is de Metrofoto van Berchem een goede winkel die occasioneel in tweedehandsmateriaal doet. En volgens Tribal69 blijf je beter weg van de Metrofoto in Merksem.

(ps. edit: en 't is mijnen honderdste posting - santé)
    (ps. edit 2 : How, nu valt mijn oog daar pas op. Tribal69, jij hebt het dus ook over Metrofoto van Berchem Allez, tiens, misschien zijn ze veranderd tegen vroeger )
    greetings,
    Erik

Standaard

Het probleem van de overname zou je beter oplossen door een pariculiere verkoop, is beter voor beiden.
    Je moet dan wat geduld hebben maar je sluit de tussenpersoon uit die ook wat van de pap wil.
    Ik heb mijn D30 verkocht op Marktplaats.nl die heeft 8 uur online gestaan en de koop was rond.
    Daarna heb ik daar een Mamyia 645 verkocht, heeft wat langer geduurd maar ook zonder problemen binnen de twee maand verkocht tegen en aanvaardbare prijs. Je betaald zes Euro voor je advertentie.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Standaard

Heb ook zéér goede ervaring(en) met www.marktplaats.nl gehad!

Soortgelijke discussies

1. Canon 300D, nu al tweedehands?
    Door rkonings in forum Camera's
    Reacties: 26
    Laatste bericht: 24 december 2003, 00:17
  2. Cokin filters gezocht (tweedehands of nieuw)
    Door boeykenk in forum Camera's
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 8 juni 2003, 20:20
  3. Gezocht: Tweedehands fototoestel
    Door Timmie in forum Camera's
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 7 juni 2003, 22:48
  4. Tweedehands digitaal camera?
    Door Helen Michel in forum Camera's
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 13 juni 2002, 15:23
  5. Tweedehands materiaal ?