Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

top foto

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • top foto

    Bon, kogel is door de kerk, ik ga me een Canon Powershot A80 aanschaffen.
    Nu heb ik die zien liggen bij een grote winkelketen in Belgie voor 478 euro.
    Bij topfoto in Duitsland (wat iedereen hier blijkbaar aanprijst) kost het met verzendingskosten ongeveer 400 euro.
    Reken daarbij nog 25euro voor de nederlandse handleiding en je komt aan 425.
    478-425= 53 euro.
    Eerlijk gezegd, daarvoor koop ik het wel in Belgie met alle service en gemak vandien, bovendien, wachttijd=0dagen.
    Nu is mijn vraag eigenlijk, weet er iemand een andere winkel in Belgie (Oost-West-Vlaanderen) waar het toestel goedkoper is dan 478 euro. Geen online shop maar ne 'gewone'.

  • #2
    Belgische pricewatch leverde dit op:


    Tweakers.net pricewatch dit:
    http://www.tweakers.net/pricewatch/64872?Sortering=&Landfilter=Be

    Hopelijk ben je er iets mee.
    Bert

    Comment


    • #3
      459€ bij VDHsoft bij Gent. (vdhsoft.be)

      groetjes,
      Patric.

      Comment


      • #4
        De meeste actionshops kunnen deze ook leveren aan 459€...

        Beste is eigenlijk eens een goudengids te nemen, of online en de fotozaken in je buurt een te bellen.

        De prijs van 459€ zal wel door één van hen gehaald kunnen worden.

        Nick
        Nikon D300 & een beetje glas...
        Iets kleiners als carry everywhere

        Comment


        • #5
          Top-foto heeft ook veel service..
          Als je ze belt +49(0)2421201718 dan krijg je direkt een Nederlands sprekende verkoper.
          Je weet waar je aan toe ben.
          Ik ga deze week mijn 10D ophalen.
          Veel succes met jou A80

          Voor het geval als je gaat zwemmen/duiken met je A80
          meer info op http://www.duikfoto.nl/canon.htm

          Originally posted by pollux1609
          Bon, kogel is door de kerk, ik ga me een Canon Powershot A80 aanschaffen.
          Nu heb ik die zien liggen bij een grote winkelketen in Belgie voor 478 euro.
          Bij topfoto in Duitsland (wat iedereen hier blijkbaar aanprijst) kost het met verzendingskosten ongeveer 400 euro.
          Reken daarbij nog 25euro voor de nederlandse handleiding en je komt aan 425.
          478-425= 53 euro.
          Eerlijk gezegd, daarvoor koop ik het wel in Belgie met alle service en gemak vandien, bovendien, wachttijd=0dagen.
          Nu is mijn vraag eigenlijk, weet er iemand een andere winkel in Belgie (Oost-West-Vlaanderen) waar het toestel goedkoper is dan 478 euro. Geen online shop maar ne 'gewone'.

          Comment


          • #6
            een heel interessante duitse site is http://www.preissuchmaschine.de/psm_frontend/main.asp?produkt=318723. hier staat hij al voor minder dan 350 euro in verschillende (web)winkels.
            eos 60D met sigma 17-70 2.8-4, canon 18-55 mm + canon 75-300 mm IS USM-lens + sigma 50-500 mm + speedlite 420EX
            --- sinds ik een fototoestel heb, zie ik veel beter ---

            Comment


            • #7
              De A80 is zo eenvoudig te bedienen dat je die 25€ niet aan de nederlandse handleiding hoeft te spenderen. Tabelletjes met cijfers zijn in het duits even goed te lezen als in het nederlands. Download de nederlandse handleiding van de A70. De werking van de A80 stemt voor 99% overeen met de A70. Ik heb 379€ betaald in het Kaufhof te Oberhausen (vlakbij Duisburg). Ik denk niet dat die verzenden want het is een grootwarenhuis.

              Comment

              Working...
              X