Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

toestel defect (canon): herstellen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • toestel defect (canon): herstellen?

    Hallo,

    mijn D30 heeft de geest gegeven. Geen probleem hoor ik u denken, tijd voor een nieuw.
    Maar ik ben verzekerd dus ik ga hem laten repareren.
    Nu is mijn vraag: breng ik hem gewoon binnen bij een willekeurige verkoper om hem naar de reparatiedienst te laten sturen of hoe werkt dat?

    Jeroen
    www.vildaphoto.net

  • #2
    Re: toestel defect (canon): herstellen?

    de reparaties worden uitgevoerd door ETBASS in Nederland (zie http://www.canon.nl/Support/Technica...ePageID=131619).
    deze leveren hele goeie service.

    Comment


    • #3
      Re: toestel defect (canon): herstellen?

      Volgens Corné Van Iperen kan je hem enkel maar zelf naar ETBASS brengen of sturen als je een BTW nummer hebt zodat ze je kunnen factureren.

      Comment


      • #4
        Re: toestel defect (canon): herstellen?

        Best eerst bij je fotohandelaar informeren. Zij hebben een lijst met vaste tarieven, afhankelijk van het type toestel. Zo kan de herstelling van een kleinigheid soms evenveel kosten als een grote ingreep. De herstelling van een compact is zelfs duurder dan de prijs voor een nieuwe. Wanneer je de herstelling niet laat doen (wegens te duur) krijg je wel een cash-back ter waarde van de onderzoekskosten. (natuurlijk enkel geldig als je een nieuw Canon toestel koopt).

        Comment


        • #5
          Re: toestel defect (canon): herstellen?

          reparatiekosten zijn geen probleem. de franchise van mijn verzekering ligt lager dan de verkoopswaarde van het toestel (na reparatie).

          dus ik doe het eender waar binnen?
          want een vaste fotohandelaar heb ik niet.
          www.vildaphoto.net

          Comment


          • #6
            Re: toestel defect (canon): herstellen?

            gewoon bij een willekeurige dealer van Canon binnendoen, en geduldig .. héééééééél geduldig ... nee, wat zeg ik .. ongeduldig wachten .. maar dat werkt op de zenuwen, dus toch maar .... geduldig ... wachten .. als je geluk hebt heb je je cam 6 weken later terug, en is het nog gemaakt ook

            Comment


            • #7
              Re: toestel defect (canon): herstellen?

              merci.
              www.vildaphoto.net

              Comment

              Working...
              X