Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

T'is gebeurd...aankoop D70

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • T'is gebeurd...aankoop D70

    Hallo,
    T'is gebeurd...

    Heb me in de voormiddag ne nikon D-70 met lens nikkor AF-S 18-70 mm 1:3.5 - 4.5 G ED aangekocht
    Heb de afgelopen dagen niks dan gelezen en nog eens gelezen,
    Had 3 camera's in mijn gedachten, canon d-300, nikon d-70 en de sony 828.
    en daarstraks lagen ze daar alle 3 op de toonbank... en dan wordt het moeilijk...
    en dan gekozen voor de nikon, doorslaggevend zijn de bouw kwaliteit, bijgeleverde lens, en snelheid van foto's te nemen, het beter zicht in de zoeker en het is ne echte spiegelreflex.

    en u moet weten dat ik ne hoop materiaal van canon (eos 500 analoog met verschillende lensen) heb liggen.

    Komende van de HP-850 digitaal en eos 500 N analoog gaat dit wel effe vuurwerk geven.

    Nu de batterij nog eens goed opladen en dan kunnen we eraan beginnen zeker...

    De eerste foto's zullen snel volgen...



    groeten,

    b.
    Bijna niks meer....

  • #2
    Have fun with it.... Maar pas op, 'k ben ook al 2 dagen met de hond gaan wandelen, en vergeten de hond mee te nemen omdat ik met de kamera bezig was....
    To make your dreams come true, wake up

    Comment


    • #3
      Veel plezier ermee...

      Misschien het moment om wat Canon-stuff te koop te zetten. Kwestie van de Canonians tevreden te houden
      Canon 10D, glass, flashes & extra's
      Fuji S602Z & extra's
      www.CooMa.be BD0176BE

      Comment


      • #4
        Ook verliefd op D70 !!!
        Al eens uitgeprobeerd, veel analoog Pentax-materiaal in bezit,
        2 bodys en verschillende manuele lenzen, budget is beschikbaar,
        maar wat kiezen. D70 (18-70 of 28-105) of Ist D (met manuele lenzen)?
        Bed & Breakfast Wiesenloch, Crombach (Sankt Vith)

        Comment


        • #5
          Originally posted by antoine
          Ook verliefd op D70 !!!
          Al eens uitgeprobeerd, veel analoog Pentax-materiaal in bezit,
          2 bodys en verschillende manuele lenzen, budget is beschikbaar,
          maar wat kiezen. D70 (18-70 of 28-105) of Ist D (met manuele lenzen)?
          Antoine,
          ge moet de D70 kopen, dan kan al je oude 'rommel' in mijne 'vuilbak'...
          http://www.digifotofreak.nl

          Comment


          • #6
            Originally posted by benbits
            Hallo,
            T'is gebeurd...

            en dan gekozen voor de nikon, doorslaggevend zijn de bouw kwaliteit, bijgeleverde lens, en snelheid van foto's te nemen, het beter zicht in de zoeker en het is ne echte spiegelreflex.

            En 't is bij mij ook gebeurd. Moet volledig instemmen met je eerste bevindingen.
            Heb nu ook weer het gevoel van een echte camera. Terug door de lens te kunnen kijken zoals vroeger met de analoge spiegelreflex. En dat geluid bij het afdrukken, super, wat een plezier zeg.
            En nu maar grasduinen in de handleiding met de camera ernaast en fotootjes nemen.

            Groetjes,
            Pol.
            Leeft en LAAT LEVEN !

            Comment


            • #7
              Ben er nog altijd nie goe van....
              wat een toestel...
              alleen de handleiding eens stevig doorlezen...

              b.
              Bijna niks meer....

              Comment


              • #8
                zalig toestelletje
                als je die meeneemt op wandeling uurwerkalarm niet vergeten aan te zetten want voor je het weet is het weer tijd ... om gaat te werken

                Comment


                • #9
                  Op www.camshop.be ;

                  Nikon D-70 (18-70 Kit) nog steeds
                  zeer moeilijk leverbaar!


                  Zijn de wachttijden nu echt zo lang, ik ben ondertussen al 3 weken aan't wachten
                  D-70 --> altijd maar blijven trainen

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Pandango
                    Op www.camshop.be ;

                    Nikon D-70 (18-70 Kit) nog steeds
                    zeer moeilijk leverbaar!


                    Zijn de wachttijden nu echt zo lang, ik ben ondertussen al 3 weken aan't wachten
                    'k heb 2 maand en een beetje gewacht.... en gij zit u nu al ongerust te maken.....

                    Indeed, die krengen zijn moeilijk leverbaar... de body's no problem, maar de kitlens, de enige plaats waar ge die vindt, is op plaatsen waar ze er stukken van mensen voor vragen, en waar ze dus blijft staan...... tot er een echt ongeduldigaard passeert
                    To make your dreams come true, wake up

                    Comment


                    • #11
                      yo, de mannen en vrouwen,

                      ik heb deze gekocht bij foto milow in Geel
                      hadden zaterdag na de mijne nog ééntje in stock.
                      maaar.. heb al verschillende mails gehad waar ik deze had gekocht.
                      dus weet nie of ze der nog ene hebben

                      aja: prijs voor de kit set : 1390 €

                      http://www.fotomilow.be

                      b.
                      Bijna niks meer....

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by jdm
                        'k heb 2 maand en een beetje gewacht.... en gij zit u nu al ongerust te maken.....
                        Ik ken iemand die vorige week uit nieuwsgierigheid een winkel binnengestapt was, zeer onder de indruk was, en een halfuur later een D70 rijker en €1125 armer terug buitengewandeld is.
                        Ze zijn dus zeker nog wel hier en daar gewoon onmiddellijk verkrijgbaar (was wel een relatief kleine winkel in een relatief klein dorpke).

                        Henk

                        Comment


                        • #13
                          wachten , wel dan heb ik erg veel geluk gehad van ik ben de winkel binnengestapt en hij was gewoon in vooraard
                          nu dat ding nog leren gebruiken .... pff

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by henkvw
                            Originally posted by jdm
                            'k heb 2 maand en een beetje gewacht.... en gij zit u nu al ongerust te maken.....
                            Ik ken iemand die vorige week uit nieuwsgierigheid een winkel binnengestapt was, zeer onder de indruk was, en een halfuur later een D70 rijker en €1125 armer terug buitengewandeld is.
                            Ze zijn dus zeker nog wel hier en daar gewoon onmiddellijk verkrijgbaar (was wel een relatief kleine winkel in een relatief klein dorpke).

                            Henk


                            is wel weinig he 1125 € waar was da ergens
                            of was da zonder lens
                            of zijn ze ondertussen al zoveel gezkt in prijs
                            groetjes tweetty
                            bd0379be

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by henkvw
                              Originally posted by jdm
                              'k heb 2 maand en een beetje gewacht.... en gij zit u nu al ongerust te maken.....
                              Ik ken iemand die vorige week uit nieuwsgierigheid een winkel binnengestapt was, zeer onder de indruk was, en een halfuur later een D70 rijker en €1125 armer terug buitengewandeld is.
                              Ze zijn dus zeker nog wel hier en daar gewoon onmiddellijk verkrijgbaar (was wel een relatief kleine winkel in een relatief klein dorpke).

                              Henk



                              1125 euro ? Alleen den body ? Dan heb ik er maar 1007 voor betaald. Zelfs al was het nog met de kit lens 28-80, is het nog vrij duur...
                              To make your dreams come true, wake up

                              Comment

                              Working...
                              X