Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tamron 180 mm en sigma extender 1.4

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tamron 180 mm en sigma extender 1.4

    Heeft er al iemand deze combinatie uitgeprobeerd?
    Of maar algemene info betreffende Sigma extenders en Tamron lenzen?
    Volgens Corné is sigma nogal selectief betreffende de lenzen welke met de extender zouden werken.
    Het zou hoofdzakelijk voor de Sigma 100-300 zijn, maar als de tamron ook werkt zou dat mooi zijn...

    Jo.
    A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
    Nikon stuff

  • #2
    Re: Tamron 180 mm en sigma extender 1.4

    Er vanuit gaande dat je nog geen extender hebt zou je ook een Tamron extender kunnen overwegen. Die gaat bij mijn weten zeker met beide lenzen werken.
    Groeten,

    Albert Jan

    Website AJH
    lidnummer: BD0371NL

    Comment


    • #3
      Re: Tamron 180 mm en sigma extender 1.4

      De Tamron heb ik al eens kunnen testen en wat ik vervelend vond was dat deze niet het correcte diafragma doorgaf. Niet dat dit onoverkomelijk was maar als ik de keuze heb...


      Jo.
      A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
      Nikon stuff

      Comment


      • #4
        Re: Tamron 180 mm en sigma extender 1.4

        Je hebt meerdere versie van Tamron. De pro versie (wit omhulsel) geeft wel door dat'ie er tussen zit. De goedkopere doen dat inderdaad niet en dat is af en toe knap vervelend.
        Groeten,

        Albert Jan

        Website AJH
        lidnummer: BD0371NL

        Comment

        Working...
        X