Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stof CCD .. effe schrikken .. Nikon service?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Stof CCD .. effe schrikken .. Nikon service?

    Hallo,
    (3 maand out en dagelijks lenzen wisselen)
    Een foto op F 22 naar de blauwe lucht.
    Dan 'autolevel' en 'unsharpen-200%-2-2'

    Was me dat even schrikken.
    Werk aan de winkel.

    Kan je je Nikon zo binnenbrengen in Aarstselaar ?
    Heb je die dan binnen het half uurtje terug ?
    Of moet dit echt via de handelaar ?

    (Eclips en pecpad in bestelling)

    The Sky is the limit. Digital Gigi

  • #2
    Zelf dragen geen probleem, ben al 2 maal geweest en op 15 min. terug buiten.
    Zeer goeie service van Nikon.....
    .....Dyslexie.......

    Comment


    • #3
      Originally posted by ANCHOR
      Zelf dragen geen probleem, ben al 2 maal geweest en op 15 min. terug buiten.
      Zeer goeie service van Nikon.....
      Blij dit nog eens te horen bevestigen. Lang getwijfeld omwille van deze stofproblemen voor een SLR....stelt mij dus gerust !

      Comment


      • #4
        geen probleem bij de Beukelaer .. gewoon binnenwandelen, wordt opgepoeste terwijl je staat te wachten

        Comment


        • #5
          En dus gewoon op een werkdag naar .. zonder afspraak ?

          H. De Beukelaer & C°
          Boomsesteenweg 77
          2630 Aartselaar
          The Sky is the limit. Digital Gigi

          Comment


          • #6
            ik zou op voorhand even bellen uit beleefdheid, en stel dat het toevallig om de een of de andere reden niet zou kunnen of dat ze gesloten zijn etc. dna heb je niet voor niets gereden.

            je moet er id tijdens de kantooruren komen .. in't weekeinde zijn ze dacht ik wel gesloten

            Comment


            • #7
              [/quote]

              Blij dit nog eens te horen bevestigen. Lang getwijfeld omwille van deze stofproblemen voor een SLR....stelt mij dus gerust !

              [/quote]
              je maakt je echt teveel zorgen om dat stof hoor Sonyke, dat is echt een overroepen iets. Ik kuis mijne 1D wekelijks uit, dmv een spuitbus lucht (wel goede kwaliteit nemen hé) gewoon de lens eraf, even de shutter open, pssht pshht en klaar .
              10 seconden, misschien 20, maar piece of cake.

              Comment


              • #8
                rudy, welke spuitbus is dat dan exact en waar gekocht? moet stilletjesaan ook eens gaan denken aan mogelijk stof in mijn 10D
                Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

                Comment


                • #9
                  Originally posted by lapino
                  rudy, welke spuitbus is dat dan exact en waar gekocht? moet stilletjesaan ook eens gaan denken aan mogelijk stof in mijn 10D
                  Kenair waarschijnlijk...vind je bij iedere fotograaf...

                  Comment


                  • #10
                    Idd even op voorhand bellen, gepiept in 15min en... gratis...

                    Later gewoon zelf doen met Eclips en pecpad, het went.

                    Comment


                    • #11
                      Een blaaspeertje is toch meer aangewezen denk ik, in elk geval veel veiliger dan een spuitbus. Maar het is jouw cam dus je doet er mee wat je wil he
                      Mark (300D)

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Cyrox
                        Een blaaspeertje is toch meer aangewezen denk ik, in elk geval veel veiliger dan een spuitbus. Maar het is jouw cam dus je doet er mee wat je wil he
                        zo'n peertje heeft geen druk genoeg....

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by lapino
                          rudy, welke spuitbus is dat dan exact en waar gekocht? moet stilletjesaan ook eens gaan denken aan mogelijk stof in mijn 10D
                          gekocht bij onze vriend De Greef in Edegem, merk schiet me zo niet te binnen. Is een losse bus met een losse kraan. Als je ze rechtophoud is er geen gevaar voor vochtafzetting.
                          Blaas peertje heeft geen kracht genoeg naar mijn ervaring.

                          Comment


                          • #14
                            Rudy, is da geen blauwe met een wit ventje op ... die gebruik ik

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Phille
                              Rudy, is da geen blauwe met een wit ventje op ... die gebruik ik
                              dat is lijk ik reeds zei wsn "KENAIR"..
                              de bussen kan je appart kopen en 't spuitmondje is ook appart, maar herbruikbaar...10 a 12 euro totaal, dacht ik...

                              Comment

                              Working...
                              X