Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spreek geen kwaad over Foto Konijnenberg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Spreek geen kwaad over Foto Konijnenberg

    Het is me wat ik had mijn verhaal over mijn bevindingen over die zaak op hun forum gezet,en wat denk je nu hebben ze mijn ip geblocked en kan ik niet meer de site bezoeken.Nu laten ze zich wel van een erg kinderachtige manier zien.Nou ja ze doen maar aan mijn zullen ze geen stuiver verdienen en ook alle mensen die ik spreek zal ik proberen te overtuigen daar geen camera te kopen.

    Fijne avond nog en Groetjes van Terror

  • #2
    Misschien is het wel begrijpelijk??????

    Als je alleen maar had gezegd dat je niet helemaal tevreden was met de service van foto konijnenberg in plaats van een stapel hatelijke posts te plaatsen en waarschijnlijk heb je bij konijnenberg zelf ook al het een en ander laten horen... Ook een winkelier kan soms zoiets hebben van tot ziens...

    En nee, ik heb niets maar dan ook niets met foto konijnenberg te maken.

    Comment


    • #3
      Terror, dit zegt heel veel over de kracht van BD....wij dus op de goeie weg als firma's 'aanstoot' nemen aan onze postings hier !
      Peter

      http://www.pixagogo.com/?Peter Warson
      http://www.photoblog.be/peterwarson

      Comment


      • #4
        Ik ken die winkel niet, maar vind het inderdaad kinderachtig om zo te reageren. Als ze iets wensen te verdedigen kunnen ze dat steeds op een volwassen manier doen door hier een reactie te posten. Ik kan enkel maar zeggen dat ze de bevindingen van Terror bevestigen via hun reactie...

        Just my 2c worth...
        Canon met glas...

        Comment


        • #5
          Ik vraag me alleen af hoe ze aan de IP van Terror kunnen

          Hombre

          Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

          Comment


          • #6
            Originally posted by Hombre
            Ik vraag me alleen af hoe ze aan de IP van Terror kunnen


            Ach hij hoeft maar één mailtje gestuurd te hebben en ze weten het...

            Comment


            • #7
              Of het zakelijk gezien juist is om zo te reageren weet ik niet, maar menselijkerwijs kan ik me het wel voorstellen. Ikzelf ben nog niet zolang bij "deze club", maar ben wel van mening dat je kritiek ook op een iets subtielere manier kunt brengen.
              Ik wil ook wel met Terror meegaan - hoewel ik de firma Konijnenburg niet ken - maar geef hen dan wel de kans op wederwoord, iets wat zij op dit forum dus niet kunnen doen.
              Ik denk dat je de BD hiermee ook geen goede dienst bewijst, want uit de reacties blijkt dat er genoeg mensen WEL tevreden over dit bedrijf zijn. We moeten denk ik eerst eens tot tien tellen voor we onze mening zomaar kenbaar maken. Dat moest ik dus even kwijt.

              Groetjes, en veel mooie "kiekjes", Jan.
              Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
              Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

              Comment


              • #8
                Sorry, maar ik kan me hier wel iets bij voorstellen.
                Helaas heb je een slechte ervaring bij deze winkel gehad, en lijkt het alsof het idd niet goed is opgelost.

                Maar om een topic te starten met de oproep daar niks meer te kopen gaat me mijlen te ver, er zijn voldoende BR-ers die zeer tevreden zaken hebben gedaan met die firma.

                Ik zou als ik jou was maar gewoon accepteren dat het medium wat jij gebruikt om je gal te spugen (internet) ook de mogelijkheid heeft om dit soort hetzes te doen stoppen.

                Comment


                • #9
                  Terror ook ik heb reeds problemen gehad met een bepaalde winkel... Nu is het niet omdat ik een probleempje heb gehad met die winkel dat ik hem ga proberen te boycotten of wat dan ook... Voor hetzelfde geld spring ik wel nog eens binnen bij die winkel en ben ik dan wel tevreden... Het kan toeval geweest zijn...

                  Just my 2 cents,

                  Lexieke
                  .:www.shadowarts.be:.

                  Comment


                  • #10
                    Ik ben van mening dat er bij uitstekende en goed bekend staande bedrijven altijd wel een aantal klanten bij zijn met klachten.
                    Mensen die naar hun mening en oprechte gevoel, onrecht is aangedaan. Op een of andere manier neemt de wederzijdse rancune steeds meer toe, tot er geen discussie meer mogelijk is.

                    Echter wil dat nog niet zeggen, dat er structueel iets mis is met zo'n bedrijf, gezien hun reputatie en velen tevreden klanten.

                    Om dan iedereen te gaan oproepen om zo'n bedrijf te ontzien, vind ik te ver gaan. Het is een persoonlijk probleem, en geen structueel probleem met zo'n bedrijf.

                    Zouden we nu regelmatig diverse wanprestaties lezen van een ieder, dan kan ik me er iets bij voorstellen, maar dat is niet het geval.

                    Peter
                    Canonvijfdeemarkdrie

                    Comment


                    • #11
                      Als ik een probleem heb met een winkel of service van een bedrijf dan is het eerste wat ik doe daarmee contact opnemen , ze met mijn bevindingen confronteren en om een reactie vragen. Heb je dat gedaan Terror en zo ja hoe reageerden ze?
                      Als ik trouwens ergens een hele goede ervaring heb of hele goede service krijg ben ik ook niet te beroerd om ze dat te vertellen
                      Konijnenberg ken ik verder niet (Ja als tuincentrum in Amstelveen maar dat is vast een ander bedrijf )

                      Comment


                      • #12
                        Terror als je op hun site nog wil posten kan je dat via
                        free try bij
                        Ntrepid provides managed attribution solutions for government to securely conduct OSINT operations in the most demanding online environments.

                        Comment


                        • #13
                          ik heb mijn mening betreffende Terrors ervaring bij Konijnenberg al gegeven, maar iemand het recht ontzeggen het forum daar te bezoeken, niet hier bij BelgiumDigital zoals door sommigen verkeerdelijk wordt aangenomen, is toch een moedeloze poging iemand de mond te snoeren, ipv een geste te doen en de negatieve ervaring om te buigen ...
                          ToM.___ //Fuji s602.
                          www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
                          It goes to 11 you know? 1 louder.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Hombre
                            Ik vraag me alleen af hoe ze aan de IP van Terror kunnen


                            Ze hebben daar een progje voor alle forum members hun ip is bekend,als je kwaad spreekt op hun forum dan blokkeren ze je,en plaatsen een andere url er voor in de plaats.Dus als ik intik koopdigitaal.nl dan krijg ik de site van libelle hahaha mijn vrouw is daar wel blij mee.

                            Groetjes Terror

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by jantjeb
                              Of het zakelijk gezien juist is om zo te reageren weet ik niet, maar menselijkerwijs kan ik me het wel voorstellen. Ikzelf ben nog niet zolang bij "deze club", maar ben wel van mening dat je kritiek ook op een iets subtielere manier kunt brengen.
                              Ik wil ook wel met Terror meegaan - hoewel ik de firma Konijnenburg niet ken - maar geef hen dan wel de kans op wederwoord, iets wat zij op dit forum dus niet kunnen doen.
                              Ik denk dat je de BD hiermee ook geen goede dienst bewijst, want uit de reacties blijkt dat er genoeg mensen WEL tevreden over dit bedrijf zijn. We moeten denk ik eerst eens tot tien tellen voor we onze mening zomaar kenbaar maken. Dat moest ik dus even kwijt.

                              Groetjes, en veel mooie "kiekjes", Jan.
                              Beste Jan,

                              Het is nooit mijn bedoeling geweest dit bedrijf ten gronde te gaan brengen of wat dan ook.Ik heb gewoon mijn bevindingen op forems ten sprake gebracht,ik ben met een hoop van mening dat ik dat wel wat subtieler had kunnen doen,maar op dat moment was ik na een nette briefwisseling van mijn kant zo kwaad geworden toen ik een onbeschofte van hun terug kreeg.Vandaar dit gebraak op dit moment.Ik was met het hele verhaal al gestopt maarja nu hebben ze mijn geblocked en ik ben van mening dat je dit ook op een forum mag melden,iedereen doet er maar mee wat hij of zij er mee wil doen.

                              Groetjes Terror

                              Comment

                              Working...
                              X