Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Specs 5DIII

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Specs 5DIII

    5D Mark III Specs [CR1]
     NOVEMBER 2, 2010
     CANON 5D MARK III
     FOLLOW ON OUR FORUM
    The first spec list
    I am not going to post every spec list I see from anonymous sources. However, it’s slow going at the moment. There’s also a couple of interesting concepts in this list.
    It could be a wishlist, it could be legit. Discuss!
    Specifications (Japanese to English Google Translated)
     28megapixel CMOS sensor. Achieved by introducing new technologies such as low-noise photodiode
     Sensor Size 36.0 × 24.0mm 1.0x
     Wide low-noise ISO sensitivity ISO100 ~ 12800 (extension L: 50, H1: 25600, H2: 51200, H3: 102400)
     The six frames * Dual DIGIC4 / s provides continuous shooting
     98 percent of the viewfinder field of view, magnification 0.71 times. With the electronic level
     A high-speed AF system. Double Cross Centre, Cross assists 19 points – 26 points. 5 AF point selection mode, types of automatic. Advanced AI Servo AF
     63-segment metering. 1920 × 1080 30/25/24 frame Video
     Crop video feature. 10X SD, HD four times, three times in full HD.

  • #2
    Re: Specs 5DIII

    het blijft wel canonrumors natuurlijk he... blijft gewoon afwachten op een officiele anouncement van Canon en dan pas geloof ik dingen.

    Ik hoop wel dat ze er een 100% zoeker insteken.
    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site

    Comment


    • #3
      Re: Specs 5DIII

      Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
      het blijft wel canonrumors natuurlijk he... blijft gewoon afwachten op een officiele anouncement van Canon en dan pas geloof ik dingen.
      Inderdaad. Totdat de 5DIII een feit is, gaan we wederom nog vele speclists te zien krijgen . Allemaal natuurlijk bekomen door betrouwbare 'inside-informatie'
      Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

      Comment


      • #4
        Re: Specs 5DIII

        Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht

        Ik hoop wel dat ze er een 100% zoeker insteken.
        Ik ook, maar gaan ze volgens mij nooit doen. Dan heb je nog een argument minder om voor de 1Ds te gaan.
        Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
        http://www.stevevandegaer.be

        Comment


        • #5
          Re: Specs 5DIII

          Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
          Ik ook, maar gaan ze volgens mij nooit doen. Dan heb je nog een argument minder om voor de 1Ds te gaan.
          ze hebben het met de 7D toch ook gedaan en ze zullen daardoor heus niet minder 1D mk4 toestellen verkopen hoor...

          misschien is de grens tussen 7D en 1D4 wel groter dan tussen de 5D & 1Ds...
          With Canon, I can (or at least try)
          Photastic.be ~ Passion for the picture
          Nieuwe site

          Comment


          • #6
            Re: Specs 5DIII

            Is het de moeite, als je nu denkt aan upgraden, om te wachten op deze?
            EMBLEMATA.BE
            http://www.dewestelinckphotography.com <- Mijn website

            Comment


            • #7
              Re: Specs 5DIII

              Zou wel eens een lange denkpauze kunnen worden.
              Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

              Comment


              • #8
                Re: Specs 5DIII

                Ik denk dat ze in Japan nu wel andere zorgen hebben dan camera's ontwerpen...
                Canon-man. Concerten en natuur.
                Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

                Comment


                • #9
                  Re: Specs 5DIII

                  Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
                  Ik denk dat ze in Japan nu wel andere zorgen hebben dan camera's ontwerpen...
                  Het is maar hoe je het bekijkt, als ze niets meer ontwerpen, dan komt er op langere termijn minder geld binnen. Ik denk dat ze voor de heropbouw wel de nodige centen kunnen gebruiken, en daarom zullen ze er werk van maken om de export zo snel mogelijk terug op gang te trekken.
                  http://barthuysmans.smugmug.com/
                  BD0338BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Specs 5DIII

                    Dat denk ik ook!
                    En, als er binnen een redelijk korte termijn een III op de markt komt,
                    dan zal die vermoedelijk al grotendeels ontworpen zijn.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Specs 5DIII

                      Ondertussen is het al DIGIC V geworden en de eerste prototypes zouden al "in the field" zijn

                      Maar ik verwacht 'm toch niet dit jaar....
                      Canon 5DmkII /Canon 70-200 2.8IS / Canon 16-35 2.8 /sigma 15mm fisheye / Canon 24-105L / Canon Speedlite 430EX II / Manfrotto 190XB PRO / Manfrotto 460MG HEAD

                      Comment


                      • #12
                        Re: Specs 5DIII

                        Oorspronkelijk geplaatst door Neildewe Bekijk bericht
                        Is het de moeite, als je nu denkt aan upgraden, om te wachten op deze?
                        Een opvolger met een betere autofocus en wat meer fps spreekt mij in ieder geval aan .. De 5D Mark III zou weleens mijn eerst full frame camera kunnen worden....

                        Comment


                        • #13
                          Re: Specs 5DIII

                          Is er iets geweten wanneer de eerste officiele berichten van canon zouden komen?
                          EMBLEMATA.BE
                          http://www.dewestelinckphotography.com <- Mijn website

                          Comment


                          • #14
                            Re: Specs 5DIII

                            Ikzelf kan ook niet wachten op meer informatie, van geruchten is in het algemeen meestal wel iets waar, zoals vb dat hij in the field zou getest worden. Alleen lijken de gebeurtenissen in Japan er niet veel goeds aan te doen. Eerst moet de huidige productiecapaciteit terug gehaald worden, dan moet hun achterstand met de lange tele's en met de 8-15mm ingehaald worden, rond datzelfde tijdstip een aankondiging om dan 3-4 maand later het nieuw aangekondigde product in de winkels te zien liggen...

                            Aangezien bij Konijnenberg in 3 weken ongeveer de 5D mark II van 1850 naar 1999 gestegen is, lijkt de nieuwe 5D nog niet voor morgen... (spijtiggenoeg!)
                            Canon EOS 5DIII | 24-70 f2.8 L | 70-200 f4 L IS | 50mm f1.8 | 580EXII | en een verlanglijst dat eerder een waslijst is
                            BLOG

                            Comment


                            • #15
                              Re: Specs 5DIII

                              De eerste officiele berichten van Canon komen er gewoonlijk op de dag dat de nieuwe spullen in de winkel liggen (of toch binnen een paar dagen).
                              Daardoor voorkomen ze dat er nog een te grote stock blijft zitten van "oude" spullen die ze tegen een lagere prijs moeten verkopen.

                              Als er toevallig iets "gelekt" wordt, dan is dat omdat de concurrentie ook net iets heeft aangekondigd dat potentiële klanten in die richting zou kunnen sturen.
                              Er gebeurt dus niet veel "per ongeluk", meestal is er wel een reden voor.

                              Je kan dus nu een camera kopen, en dan kondigen ze morgen aan dat er een nieuw model komt met dubbel zoveel pixels, dubbel zoveel foto's per seconde, en een extreem hoge iso zonder een spikkeltje ruis...
                              Maar je kan ook eeuwig blijven wachten tot die supercamera op de markt komt, en uiteindelijk komt die er nooit, want ze zullen die altijd blijven verbeteren om er weer nieuwe te kunnen verkopen.
                              Een fabrikant heeft er niets aan om "de perfecte camera" op de markt te brengen, want dan is dat de laatste die ze verkopen...
                              Je krijgt als klant dus elke keer een stukje meer als er een nieuw model uitkomt, maar ze houden nog voldoende achter de hand voor een volgende keer.
                              http://barthuysmans.smugmug.com/
                              BD0338BE

                              Comment

                              Working...
                              X