Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sony camera

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • sony camera

    Dag mense, ik ben van plan nieuwe camera te kopen, waarvoor moet het dienen= gewoon foto's nemen van mensen, af en toe eens foto uitvergroten.. ook foto's nemen op een airshow(dus grote zoom)..
    mijn budget €1250 incl btw

  • #2
    Nen Sony F717 natuurlijk

    Comment


    • #3
      zijde nu serieus of nie?

      Comment


      • #4
        Originally posted by zwan007
        zijde nu serieus of nie?
        Als het een Sony moet zijn heb je niet veel andere keus.
        <sub>Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.</sub>

        Comment


        • #5
          nee het moet zeker helemaal geen sony zijn jullie mogen merk etc kiezen.. ma d8 gewoon dat die sony een degelijk toestel was..

          Comment


          • #6
            ik denk dat alle toestellen van die prijs wel degelijk zijn.
            Het zou erg zijn als da ni zo was.
            Je moet gewoon zien welk toestel het beste aan je eisen voldoet.
            Maak dus eerst voor jezelf uit welke eisen dat zijn.
            Voor de specifieke, technische informatie kan je eens kijken bij www.dpreview.com en bij www.steves_digicams.com.
            Trotse bezitter van een Canon Powershot S30 !!!

            Comment


            • #7
              als jullie mogen kiezen de sonyf717 of fuji S1 occasie+ nieuwe lens(aanraders?max€300)

              Comment


              • #8
                De Sony natuurlijk... Zet ze maar eens naast elkaar op www.dpreview.com bij Buying Guide, side by side....
                Hannie

                Comment


                • #9
                  waarom? heb je er al foto's meegemaakt van objecten die snel bewegen? zoals op airshows etc?

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by zwan007
                    waarom? heb je er al foto's meegemaakt van objecten die snel bewegen? zoals op airshows etc?
                    Wel "etc"



                    Het was geen mooi weer, maar dat doet denk ik niks af aan de foto !
                    Hannie

                    Comment


                    • #11
                      Inderdaad voor die prijs kan je toch al wat kwaliteit kopen...

                      Je kan met de 717, maar ook bij andere merken, snelheids-voorkeuze instellen tot 1:1000 sec, en das toch al rap hé.

                      Persoonlijk heb ik de zware en lange (zware)lens, ten zeerst weten aprecieren, zeker in de zoom stand heb je toch meer stabiliteit.
                      Na enige "gewenning" zou ik echt niet anders meer willen.

                      Ook de "draaibare body" doet het uitstekend, daarmee kan de dan (haast onmogelijke)foto's nemen zonder zelf volledig en letterlijk in de knoop te liggen

                      Comment


                      • #12
                        de foto van de surfer moet je eens goed in de achtergrond bekijken.. vind ik nie zo fraai die gebouwen.. voor de rest wel vrij mooi..

                        Comment


                        • #13
                          Als je echt een grote zoom wil ga je veel beter voor de Nikon 5700 dan de 717. En zoals reeds gezegd voor die prijs maken alle toestellen goede foto's hoor. En uiteindelijk zal jij veel meer verantwoordelijk zijn voor de goeie foto dan de camera die je gebruikt.

                          Maar als je algemeen de beste camera wilt ga je beter voor die S1 met een leuke lens hoor. Een Dslr is nu eenmaal meer fotocamera dan eendert welke prosumer digicam. Maar dat heeft natuurlijk ook nadelen zoals gewicht, prijs etc...

                          Comment


                          • #14
                            Posted - 17 December 2002 : 12:51:29
                            --------------------------------------------------------------------------------

                            de foto van de surfer moet je eens goed in de achtergrond bekijken.. vind ik nie zo fraai die gebouwen.. voor de rest wel vrij mooi..


                            Zwan007, nu nie zwansen hé... Die foto was bedoeld om U een idee te geven van een snelle opname en was niet bedoeld als "kunstfoto"...

                            Comment


                            • #15
                              [QUOTE] Originally posted by teddy-bear
                              Posted - 17 December 2002 : 12:51:29
                              Zwan007, nu nie zwansen hé... Die foto was bedoeld om U een idee te geven van een snelle opname en was niet bedoeld als "kunstfoto"...
                              Thanks Teddybear !!!
                              @Zwan 007: deze foto is zo ongeveer de eerste actiefoto die ik met de DSC-F717 maakte op een kleine zandafgraving in mijn woonplaats.
                              Inderdaad is de achtergrond niet geweldig, maar jouw vraag was toch of je actiefoto's kan maken met de DSC-F717 ?
                              Het antwoord daarop is dus "ja". Ga anders maar lekker voor de Fuji S1 (een goede camera), maar zolang jij geeneens weet wat een "reflex" is of wat het getal 2,8 betekent, kan je maar beter geen 2 topics openen met de vraag wat je nou eigenlijk moet kopen... Ga maar beter je eerst eens in de verschillende soorten camera's en de terminologie verdiepen, anders zullen alle goede adviezen hier aan jou verspild zijn.
                              De groeten en succes !!!
                              Hannie

                              Comment

                              Working...
                              X