Belgiumdigital.com in samenwerking met
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Sony A-900 dslr

Standaard Sony A-900 dslr

Weten ze bij kamera-express meer ?
    http://www.kamera-express.nl/index.p...&product=22221

Standaard Re: Sony A-900 dslr

Deze foto circuleert al maanden, maar ik weet evenveel als een ander. Zou normaal gezien voorjaar 2008 geïntroduceerd worden...

Op de IFA in Berlijn was ie als mock up te bewonderen:

Laatst gewijzigd door MarcFoto; 8 september 2007 om 12:54

Ik vermoed dat ze evenveel weten als iedereen, maar dat ze wat de naam van het toestel betreft gewoon de logica volgen die Sony nu met de a700 is gestart.
    De Minolta middenklasser was steeds de 7-reeks, waarop nu de a700 volgt.
    De Minolta topper was de 9-reeks: dus waarschijnlijk Sony a900 als topmodel.

Eén ding valt dan wel uit de toon: de a100 had eigenlijk a500 moeten zijn, in lijn met de Minolta 5-reeks.

En onder de a100 is nog steeds plaats voor een echt basismodel, wat vroeger de 3-reeks was.
    "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
    Ik vermoed dat ze evenveel weten als iedereen, maar dat ze wat de naam van het toestel betreft gewoon de logica volgen die Sony nu met de a700 is gestart.
    De Minolta middenklasser was steeds de 7-reeks, waarop nu de a700 volgt.
    De Minolta topper was de 9-reeks: dus waarschijnlijk Sony a900 als topmodel.

Eén ding valt dan wel uit de toon: de a100 had eigenlijk a500 moeten zijn, in lijn met de Minolta 5-reeks.

En onder de a100 is nog steeds plaats voor een echt basismodel, wat vroeger de 3-reeks was.
    Lijkt wel de modellenreeks van BMW

Regels voor berichten