Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sony a 200

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • sony a 200

    Hallo ik ben nieuw op dit forum en sinds een half jaar bezig met fotografie door mijn blessure als hardloper ben ik bij de club trainingen en wedstrijden gaan fotograferen door de positieve reacties van de club leden wil ik hier dan ook graag het fijne van weten en vraag ik mij dan ook af heb ik wel de goede keus gemaakt om een Sony a200 te kopen nu dat ik op zoek ben naar een betere lens Standard kit is 75-300 en 18-70 valt mij op dat de keus met lenzen maar beperkt is en dat Sony nog behoorlijk aan de prijs is met zijn lenzen nu is mijn oog gevallen op de 75-300 G of kan ik beter een 70-200-f2,8 van tamron of sigma 70-200 of de dure Sony ik zie door de bomen het bos niet meer en ook iedereen heeft die spullen niet liggen het is een hoop geld om dat zo maar even aan te schaffen ,en hoe ziet er een complete set uit aan lenzen dus voor macro/ landschappen wat binnenshuis en sportfotografie, dat zijn een hoop vragen maar ik heb liever wat antwoorden uit de praktijk en niet uit boeken .

  • #2
    Re: sony a 200

    De 70-300G is een zeer goede lens welke moeilijk te evenaren valt, maar waarschijnlijk heb je meer lichtsterke lenzen nodig voor sportopnames en dan is de Tamron SP AF 70-200 F2.8 Di LD IF MACRO misschien wel de meest aangewezen lens.
    Maar als je voldoende hebt met F4,5 is de 70-300 G de beste lens, denk zelfs beter dan de sony 70-200 F2,8.

    hier kun vind je een overzicht van alle lenzen geschikt voor jou toestel met gebruikerservaringen en voorbeelden

    Dyxum lens guide provides information about most lenses ever released for Minolta and Sony Alpha system (A-mount and E-mount DSLR, SLT, and ILC cameras)

    Comment


    • #3
      Re: sony a 200

      bedankt voor je snelle reactie
      ik dacht eerst de camera zo snel mogelijk weer inruilen maar er zijn dus meer lenzen voor te koop als ik gedacht had .er is in november een beurs in Utrecht ga daar even kijken bij sony
      om de 70-300 G even te proberen .

      Comment


      • #4
        Re: sony a 200

        Niet uitproberen Gewoon kopen

        Hier linkje naar de goedkoopste winkel ( 659 € )



        .
        α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
        Flickr____No place to be

        Comment


        • #5
          Re: sony a 200

          Vergeet zeker de oude AF Minoltalenzen niet, daar zitten pareltjes bij, en goedkoper aangezien het tweedehands is (bvb in de link van puerte).
          Mijn foto's en fractals
          Sony A700 +Tamron 90mm +Sigma 10-20mm +Minolta 35-105 3.5-4.5 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 35-70mm +Sony 70-300 G.

          Comment

          Working...
          X