Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

snelle digicam

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • snelle digicam

    Ik ben op zoek naar een snelle digitale camera beneden de 800 euro. De bedoeling is vooral goede foto's te kunnen nemen van snel bewegende objecten (paarden en honden) in niet altijd perfect verlichte ruimtes (TL verlichting). Zoom is meegenomen, maar geen proiriteit. Een korte shutterlag, goede shutterspeed en lichtgevoeligheid zijn dit m.i. evenwel.

    Ik dacht aan de canon S2, de pana Z5/Z20 en de canon eos 300D. Welke zou voor mij de beste keuze zijn. Zijn er andere oplossingen? Ik ben amateur en foto's nemen is geenszins een uitgesproken hobby, maar ik wil wel goede foto's nemen.

    Alvast bedankt
    Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning - Rich Cook

  • #2
    Re: snelle digicam

    Oorspronkelijk geplaatst door yannicks
    Ik ben op zoek naar een snelle digitale camera beneden de 800 euro. De bedoeling is vooral goede foto's te kunnen nemen van snel bewegende objecten (paarden en honden) in niet altijd perfect verlichte ruimtes (TL verlichting). Zoom is meegenomen, maar geen proiriteit. Een korte shutterlag, goede shutterspeed en lichtgevoeligheid zijn dit m.i. evenwel.

    Ik dacht aan de canon S2, de pana Z5/Z20 en de canon eos 300D. Welke zou voor mij de beste keuze zijn. Zijn er andere oplossingen? Ik ben amateur en foto's nemen is geenszins een uitgesproken hobby, maar ik wil wel goede foto's nemen.

    Alvast bedankt
    Neem dan 1 van de panasonics als het toch niet de bedoeling is er je hobby van te maken. kun je mijn inziens mooi foto's mee maken.

    Sz
    Surfzeeuw
    Panasonic G3

    Comment


    • #3
      Re: snelle digicam

      Oorspronkelijk geplaatst door Surfzeeuw