Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sensors vervangen bij niet schoonkrijgen ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • sensors vervangen bij niet schoonkrijgen ?

    Weet iemand eigenlijk of er de mogelijkheid is om een sensor te laten vervangen en zo ja wat daar de kosten van zijn?
    en zou er voor de fabrikanten niet eens een uitdaging worden om op die sensoren een glasplaat te zetten die iedereen dan zelf met wat minder risico kan schoonmaken??? of een andere dergelijke manier,
    de techniek staat toch voor niks tegenwoordig.
    "Fuji S2pro" & "Fuji S1pro" Metz 54MZ-3/SCA3402*omni bounce* Sigma 17-35mmD 2.8:4 Aspherical * Nikon 28-80mm * nikon 35-135mm * sigma 70-300mm * sigma 50-500mm * X-drive II 60Gb * 2xCF van 1Gb Ridata - studioflitsers Bowens - manfrotto statief

  • #2
    die sensors kunnen idd vervangen worden, maar wat het kostenplaatje daarvan is kan ik niet zeggen, allessinds niet goedkoop.

    visit my website : http://www.freewallpapersite.com

    Comment


    • #3
      volgens mij is het niet de sensor die vies wordt en sommigen niet meer schoonkrijgen, maar juist het beschermplaatje erop.
      Toen ik vorige week sensorswabs en Eclipse vloeistof kocht, zei de meneer in de winkel "doe je wel voorzichtig, laatst heeft iemand em moeten laten vervangen en dat kostte 800 euro"...

      Comment

      Working...
      X