Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Richtprijs canon G2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Richtprijs canon G2

    Ik weet niet of ik hier in het juiste forum zit,... zoniet, de moderators mogen het verplaatsen....

    Ik heb me net een Canon 350D aangeschaft en ik denk er aan om mijn canon G2 te verkopen.

    Volgende onderdelen zouden er bij zitten:
    1. Camera (G2 Champagne) compleet in originele doos met alle toebehoren zoals
    - Handleidingen
    - 32 Mb CompactFlash kaart
    - Canon Digital Camera Solutions Disk v6.0
    - TV aansluitsnoer
    - Canon compacte voedingsadapter CA-560
    - Canon draagriem
    - Origineel draagtasje
    - Afstandsbediening
    (nieuwprijs 2002: 955 euro)

    2. Extra Lithium Ion accu BP-511 (niet canon origineel) (nieuwprijs: 29 euro – accu-shop.nl)

    3. Lader voor de batterijen (nieuwprijs 42.5 euro – accu-shop.nl)

    4. G2 Lensmate Adapter (Champagne) (nieuwprijs: 20 euro - lensmate)

    5. Hoya HMC (Premium Coating) UV Filter (nieuwprijs: 17 euro - lensmate)

    6. Tiffen MegaPlus 2X Telephoto Convertor 43mm (nieuwprijs: 77 euro - lensmate)

    7. Hoya 49mm MACRO CLOSE UP (nieuwprijs: 74 euro - lensmate)

    8. 49-43mm STEP DOWN LENS MOUNT (nieuwprijs: 9 euro – lensmate)

    9. Lenscap (zowel origineel + hetgeen bijgekocht is voor de lensmate adapter.) (nieuwprijs: 4 euro – lensmate)


    Kan er iemand me daarvoor een richtprijs geven? Ik heb totaal geen idee wat ik voor dit totaal pakket kan vragen?

    Alles is in een super goede staat. Heeft altijd netjes in een tas gezeten voor transport. De lenzen zitten ofwel in een lederen tasje ofwel in het harde doosje die er standaard bijzit.

    Alvast bedankt
    Nikon D7000 - Nikkor Zoom lens AF-S DX VR 18-200mm f/3.5-5.6G

  • #2
    Re: Richtprijs canon G2

    Ik heb hier ook nog een Canon G2 liggen ... en als ik zag wat ik er nog voor kon krijgen was er heel snel beslist de boel te houden en voor snelle prutsen te gebruiken. Hetgeen je ervoor krijgt is een peulschil t.o.v. hetgeen het waard is. Of je zou veel geluk moeten hebben ...

    200€ voor de G2 is een veel voorkomende vraagprijs maar ik vind hem veel meer waard dan dit.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Richtprijs canon G2

      Bijhouden is het beste; ik kocht een G5 met tas en kaart van 256 Mb voor 175Euro via BD dus ik denk niet dat je van de G2 nog 100 euro kan krijgen.

      MVG, Jeff
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

      Comment


      • #4
        Re: Richtprijs canon G2

        Inderdaad, bijhouden en gebruiken als minder delicate oplossing voor "gevaarlijke" toestanden. Heeft ook een paar features (tilt en swivel schermpje bijvoorbeeld, of macro-afstand) die je op de 350D niet hebt...

        Maar dat was dus niet de vraag. Gezien je accessoires, zou ik de waarde schatten op 150€, natuurlijk ver onder wat je ervoor wil krijgen !

        Allez, nog veel plezier met je G2 ! En remember the times dat de mooiste foto's op die forum van de G2 kwamen, wat toen het toptoestel was voor de amateur !

        groeten,

        Herzie

        Comment


        • #5
          Re: Richtprijs canon G2

          Deze week een G2 verkocht via marktplaats (zonder allerlei accessoires) voor 100 euro. Niet zo veel, maar je kunt ook niet alles bewaren

          Comment


          • #6
            Re: Richtprijs canon G2

            Oorspronkelijk geplaatst door iebee
            Deze week een G2 verkocht via marktplaats (zonder allerlei accessoires) voor 100 euro. Niet zo veel, maar je kunt ook niet alles bewaren
            ja, dit vind ik er toch ook van... uiteindelijk zal ik binnenkort, zelfs nu niet echt meer grijpen naar mijn canon G2 als ik een 350D heb

            Misschien dat ik dan nog zo'n klein fijn ixusje of zo zou kopen, om op zak te hebben voor de momenten je eens niet wilt sleuren, maar dan toch niet mijn G2. (die is ook niet echt compact te noemen)

            Ik zal hem dus binnenkort maar es bij "aangeboden" plaatsen, en zien wat ik er voor krijg.

            Bedankt alweer aan iedereen
            Nikon D7000 - Nikkor Zoom lens AF-S DX VR 18-200mm f/3.5-5.6G

            Comment

            Working...
            X