Dag allemaal,
Een tijdje geleden liet ik hier een bericht na ivm mijn nieuwe camera. Mijn geheugenkaarten bleken niet meer te werken bij mijn gloednieuwe Sony A 850. Ik kreeg toen veel reacites ivm het niet functioneren van mijn kaart. Velen dachten dat ik de verkeerde kaarten gebruikte.
Ik heb mijn camera opgestuurd naar Konijnenberg in Nederland. Amper 2 weken later, gisteren, kreeg ik mijn camera al terug. Het probleem is opgelost en lag niet bij de kaarten!!!!
Het was een defect aan de geheugen sectie en deze werd volledig vervangen.
Velen vroegen of ik iets wou laten weten wanneer ik mijn camera terug had. Dus amper 2 weken zonder mijn camera.
De service bij Konijnenberg is uitstekend!!!!
Groetjes,
Geert
Een tijdje geleden liet ik hier een bericht na ivm mijn nieuwe camera. Mijn geheugenkaarten bleken niet meer te werken bij mijn gloednieuwe Sony A 850. Ik kreeg toen veel reacites ivm het niet functioneren van mijn kaart. Velen dachten dat ik de verkeerde kaarten gebruikte.
Ik heb mijn camera opgestuurd naar Konijnenberg in Nederland. Amper 2 weken later, gisteren, kreeg ik mijn camera al terug. Het probleem is opgelost en lag niet bij de kaarten!!!!
Het was een defect aan de geheugen sectie en deze werd volledig vervangen.
Velen vroegen of ik iets wou laten weten wanneer ik mijn camera terug had. Dus amper 2 weken zonder mijn camera.
De service bij Konijnenberg is uitstekend!!!!
Groetjes,
Geert
Comment