Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Redelijke Tuimel....

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Redelijke Tuimel....

    Hallo,

    Mijn G2 heeft een redelijke val gemaakt, maar op tapijt, maar wel met een redelijke kracht, daar deze na op de grond "botste" nog wat verder "rolde".

    1 ding, ik had geluk dat de lens ingeschoven was, en met het lenskapje op. Welnu, er is op het eerste zicht gewoon niets aan!
    MAAR, kan de ccd ofzo geraakt zijn, indien ja, hoe zie je dat? Foto's na de val genomen, zijn zoals altijd, schitterend.
    Goed is zo'n val zeker niet, dus mijn vraag is, kan er nog iets beschadigt zijn? LCD scherm enzo, flash, alles werkt...
    Mvg
    "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

  • #2
    Originally posted by Reservoir_Dog
    Hallo,

    Mijn G2 heeft een redelijke val gemaakt, maar op tapijt, maar wel met een redelijke kracht, daar deze na op de grond "botste" nog wat verder "rolde".

    1 ding, ik had geluk dat de lens ingeschoven was, en met het lenskapje op. Welnu, er is op het eerste zicht gewoon niets aan!
    MAAR, kan de ccd ofzo geraakt zijn, indien ja, hoe zie je dat? Foto's na de val genomen, zijn zoals altijd, schitterend.
    Goed is zo'n val zeker niet, dus mijn vraag is, kan er nog iets beschadigt zijn? LCD scherm enzo, flash, alles werkt...
    Mvg
    Aiai, vraag maar aan ons Tinne hoe je dat moet oplossen als er iets kapot is....

    In ieder geval, een CCD is een Charge Coupled Device, maw, dat is iets elektronisch. Awel, ik moet zeggen, ik heb in heel mijn leven nog niks elektronisch zien kapot gaan door een val...... Misschien wel 'rond' het elektronische, zoals de soldeerpunten op een print, of het glas van een LCD.... maar een CCD zelf, nee, toch niet door een val. Dat neemt niet weg dat er andere zaken kapot zijn. Maar zolang alles naar behoren werkt, zoom, LCD.... en je foto's komen er 'normaal' uit, geen probleem zou ik zeggen....
    I swear Your Honor, I have no idea where that knife came from....

    Comment


    • #3
      <font face="Comic Sans MS">Met de komst van de nieuwe G3, zijn de G2's precies in vrije val ... </font id="Comic Sans MS">
      Joe
      Nikon D90

      Comment

      Working...
      X