Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Produktion der Canon EOS D60 eingestellt

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Produktion der Canon EOS D60 eingestellt

    Produktion der Canon EOS D60 eingestellt
    2003-01-09 Was noch vor einigen Stunden als Gerücht durch die Diskussionsforen ging, ist nun Gewissheit: Diverse Websites wissen zu berichten, dass die französische Niederlassung von Canon die Einstellung der Produktion von EOS D60-Kameras offiziell bestätigt hat. Die Canon EOS D60 wurde im Februar letzten Jahres auf der US-Fachmesse PMA vorgestellt und sollte einen Monat später auch in Europa auf den Markt kommen. Größere Stückzahlen waren aber erst im Mai lieferbar. So war die EOS D60 effektiv nur neun Monate am Markt, was selbst für digitale Kameras sehr kurz ist. Mit der Vorstellung eines Nachfolgers ist frühestens auf der diesjährigen PMA, die vom 2. zum 5. März in Las Vegas stattfindet, zu rechnen. Wer also Canon-Objektive besitzt und die Anschaffung eines bezahlbaren Digital-Bodys plant, sollte sich also beeilen und einen Händler aufsuchen, der eventuell noch eine Canon EOS D60 vorrätig hat. (yb)





    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

  • #2
    misschien een kleine samenvatting in nederlands?
    het is hier ten slotte nog altijd het Nederlandstalig Forum

    alvast bedankt
    Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

    Comment


    • #3
      Vrije vertaling en to-the-point want mijn duits is niet schitterend

      Wat tot op heden een gerucht was, is nu officieel, na een bericht van de franse vestiging van Canon. Het bericht is eveneens op verschillende websites gemeld.
      Na zijn introductie op PMA vorig jaar zal de camera slechts 9 maanden op de markt zijn geweest. Iets wat zelfs voor digitale camera's weinig is en nu wordt de D-60 dus uit de handel genomen. Bezoek snel uw dealer als je over Canon lenzen beschikt en een betaalbaar Canon body wil hebben, die heeft er misschien nog eentje beschikbaar. De opvolger mag ten vroegste verwacht worden op de volgende PMA (maart 2003).
      --
      Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

      Comment


      • #4
        Originally posted by Sven
        Vrije vertaling en to-the-point want mijn duits is niet schitterend

        Wat tot op heden een gerucht was, is nu officieel, na een bericht van de franse vestiging van Canon. Het bericht is eveneens op verschillende websites gemeld.
        Na zijn introductie op PMA vorig jaar zal de camera slechts 9 maanden op de markt zijn geweest. Iets wat zelfs voor digitale camera's weinig is en nu wordt de D-60 dus uit de handel genomen. Bezoek snel uw dealer als je over Canon lenzen beschikt en een betaalbaar Canon body wil hebben, die heeft er misschien nog eentje beschikbaar. De opvolger mag ten vroegste verwacht worden op de volgende PMA (maart 2003).
        Proficiat, u bent geslaagd voor uw duitse toets.

        Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

        Comment


        • #5
          Zie, weeral een gerucht hier op BD dat de waarheid was.
          Hier op ons BD forum kan je de nieuwtjes al enkele weken op voorhand weten. Enne.... ze zijn dan achteraf nog waar ook.
          Nu ga ik jullie de prijs zeggen van de nieuwe Canon D120 ... niet achterover vallen he? € ****
          Canon zal deze zo goedkoop kunnen uitbrengen door massaproductie (niet in Frankrijk)

          Comment


          • #6
            Idd Mic, had'k hier een hele tijd terug al gezet

            Wat zou ik missen als ik er zelf niet was?

            Comment


            • #7
              ja, Exxosje, Zo weten we alles veel langer op voorhand he... leuk.
              Nu heb ik ook gelezen in de Digital Photo dat Olympus de opvolger van de E-20 klaar heeft. Met verwisselbare lenzen... mmmm

              Comment


              • #8
                Hmmm, Mic, sparen geblazen dus.

                Ik had al hier en daar gelezen dat Olympus daar mee bezig was, met hun eigen DSLR, met specifieke lenzen.

                De toekomst ziet er mooi uit voor de technologie-liefhebbers.

                Maar uwen E20 zal nog laaaaaang prachtige plaatjes kunnen schieten hé.

                't Is niet dat'm ineens barslecht zou worden door de komst van een opvolger.

                Greetz
                Wat zou ik missen als ik er zelf niet was?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Otto Knap
                  ...So war die EOS D60 effektiv nur neun Monate am Markt, was selbst für digitale Kameras sehr kurz ist....
                  Wer eine solche Aussage macht, geht davon aus, daß die D60 nicht länger erhältlich ist. Stimmt gar nicht, da noch kein Anbieter diese Kamera aus dem Angebot gestrichen hat.

                  Mfg,
                  Frank Vandenberghe

                  Comment

                  Working...
                  X