Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Probleem met Sony Alpha 100

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Probleem met Sony Alpha 100

    Werk sinds 3 jaar met de Alpha 100 en nog nooit problemen mee gehad tot gisteren.
    Moest een ganse reeks (buiten)foto's maken en plots ging er geen enkele functietoets of instelling meer. Het enige wat ik nog kon was foto's maken maar kon geen enkele instelling wijzigen.(batterij was volledig opgeladen). Heeft zo een 2-tal uur geduurd. Toen ik thuis kwam en nog eens probeerde waren alle problemen ineens opgelost
    Iemand die dit nog meegemaakt heeft of hier een oplossing voor weet om dit in de toekomst te vermijden??
    Alvast bedankt.
    Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen

  • #2
    Re: Probleem met Sony Alpha 100

    Raar dat jij al 3 jaar met een A-100 fotografeert die begin juli 2006 is geïntroduceerd.

    Maar ik denk dat je bacup batterij aan zijn eind is , die wordt wel door de accu opgeladen maar aan alles komt een eind.
    Sony A-100, Sigma 10-20mm, 18-70mm kitlens, Sigma 70-300mm apo dg macro Sigma 105mm macro, Metz AF-1 D flitser

    Comment


    • #3
      Re: Probleem met Sony Alpha 100

      Wat betekent dit? Is dit iets dat ingebouwd is en dat je kan laten wisselen of is dit het einde van de hele camera? Er staan momenteel bijna 6000 clicks op.
      Hem hem inderdaad pas gekocht juli 2006.
      Last edited by RBOOM; 23 september 2008, 09:37.
      Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen

      Comment


      • #4
        Re: Probleem met Sony Alpha 100

        Leen heeft het niet over je gewone batterij, maar over de interne batterij. Moest die inderdaad "op" zijn dan moet je die (laten) vervangen. Net zoals in een PC zit er in een fototoestel immers een intern (back-up)batterijtje dat er o.m. voor zorgt dat je instellingen ten allen tijde bewaard blijven.

        EDIT: Dit antwoord heeft nog weinig zin aangezien de bovenstaande post nà mijn antwoord gewijzigd werd.
        Last edited by pol parasol; 23 september 2008, 09:42.

        Comment


        • #5
          Re: Probleem met Sony Alpha 100

          ok, bedankt.
          Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen

          Comment

          Working...
          X