Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Probleem met 20D!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Probleem met 20D!

    Hallo,

    Ik ben nieuw in zowel op de forum als in de fotografiewereld.
    Voordat ik de 20D onlangs kocht bleef het met af en toe een fotoke nemen met een Olympus 5050Z.

    Met de nieuwe 20D had ik intussen al een paar goeie fotos genomen tot vandaag! ondanks mijn voorzichtigheid in omgaan met de 20D merkte ik toch een stofke op als ik door de lens keek, dus heb ik met alle voorzichtigheid het stofje proberen wegnemen met zo een pennetje (ene kant borsteltje,andere kant zo een tapke) ... Stofke niet weg! dan maar een sensoreiniging gedaan na dit gedaan te hebben heb ik enkel nog fotos met 2/3 van de foto bovenaan zwart!
    Ik ben er echt van aangedaan dat ik de stommiteit begin om het toch maar op een of andere manier te verprutsen! En ja ik krijg constant "ERR 99" en in gebruiksaanwijzing wijst dit op verkeerde lens of camera die niet goed werkt dus zal ik de camera al kunnen binnen doen voor reparatie

    Zal ik mijn camera lang moeten missen?
    Dan nog een vraag, ik kocht mijn 20D bij pixmania (jammer want als je dan een probleem hebt moet ik heb vast naar ginder sturen zeker? Of kan ik de 20D rechtstreeks naar Canon sturen?

    En valt zit onder garantie of moest ik er met mijn pollen afgebleven hebben?

    Tjonge, het ligt me zwaar op de maag!
    Mijn man vroeg me juist vandaag fotos te komen nemen aan de haven waar hij een werk aan het doen, hij wou eens fotos van de zware bulls die ze met kranen op de schepen overzetten! Dit heb ik natuurlijk ook al verpest!!

    Iemand een idee wat de schade is aan de camera?

    Alvast bedankt voor eventuele reacties.

    Groetjes,
    Ingrid
    Groetjes, Beauke
    Mijn foto's

  • #2
    Re: Probleem met 20D!

    Dat ziet er idd niet zo goed uit...