Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijsverschil....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Prijsverschil....

    Na wat rondsurfen ben ik tot de conclusie gekomen dat ivm de aankoop van digitale toestellen er niet veel prijsverschil meer zit tov Belgie-Duitsland.....
    Dus dan denk ik: "Is het dan toch niet beter om zo'n toestel aan te kopen in Belgie zelf, ivm Nederlandstalige manual, garantie, verbruik(wagen) ? "

    Mvg
    "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

  • #2
    Re: Prijsverschil....

    Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog
    Na wat rondsurfen ben ik tot de conclusie gekomen dat ivm de aankoop van digitale toestellen er niet veel prijsverschil meer zit tov Belgie-Duitsland.....
    Dus dan denk ik: "Is het dan toch niet beter om zo'n toestel aan te kopen in Belgie zelf, ivm Nederlandstalige manual, garantie, verbruik(wagen) ? "

    Mvg
    In Nederland zijn er verschillende sites, waarvan meerdere beoordeeld werden door de Nederlandse versie van test-Aankoop (Kieskeurig) die naar mijn gevoel merkelijk goedkoper zijn. Of je dit betrouwt is je eigen oordeel natuurlijk.
    Reakties lijken eerder positief te zijn.
    Een voorbeeld: http://www.cameranu.nl/

    Comment


    • #3
      Re: Prijsverschil....

      Oorspronkelijk geplaatst door claessek
      CameraNu uit Urk ken ik. Mijn lenzen en flash komen daar vandaan. Alléén maar goede ervaringen mee. Goede prijs, correcte afhandeling en je kunt rustig de spullen bekijken voor je afrekent.
      Groeten,

      Albert Jan

      Website AJH
      lidnummer: BD0371NL

      Comment


      • #4
        Re: Prijsverschil....

        En deze? Al lijkt het aanbod iets kleiner, maar wel lage prijzen...

        Comment


        • #5
          Re: Prijsverschil....

          ik heb toch nog geen enkele gelijkende prijs opgemerkt. duitsland lijkt me op alle vlak nog in alles goedkoper. je moet natuurlijk wel de adreskes heben he

          natuurlijk: als je iets op het oog hebt, en het is echt slechts een miniem prijsverschil, koop je beter hier. maar dat minieme prijsverschil betwijfel ik toch

          zoek wel grondig, er zijn vele goede adressen

          gebruik daarvoor de search-functie maar eens

          You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


          Comment


          • #6
            Re: Prijsverschil....

            Oorspronkelijk geplaatst door sibertus
            ik heb toch nog geen enkele gelijkende prijs opgemerkt. duitsland lijkt me op alle vlak nog in alles goedkoper. je moet natuurlijk wel de adreskes heben he

            natuurlijk: als je iets op het oog hebt, en het is echt slechts een miniem prijsverschil, koop je beter hier. maar dat minieme prijsverschil betwijfel ik toch

            zoek wel grondig, er zijn vele goede adressen

            gebruik daarvoor de search-functie maar eens
            Tja, zo kan ik ook snel de goedkoopste shops vinden met de search, maar dan weet ik nog steeds niets over de service van die shops he
            "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

            Comment


            • #7
              Re: Prijsverschil....

              daar zijn ook al enorm wat threads over geweest. zoek op konijnenberg, topfoto, ebay, ...

              de meeste adressen die je vindt in het forum hier, zijn meestal wel besproken met eigen ervaringen van kopers. de meeste die je vindt, zijn dus betrouwbaar.

              bij een gevonden resultaat, vind je meestal wel een bespreking, of in een andere thread dan zeker!!!!

              mvg, sieben

              You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
              [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
              Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


              Comment

              Working...
              X