Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijs D70

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Prijs D70

    Beste lezers,
    Ik zoek mijn nikon D70 te verkopen.
    Wat is de richtprijs zoal, wat kan je voor dit toestel nog vragen.
    Compleet met Bat. geheugenkaart en kitlens 18-70.
    Stef
    www.stephoto.be – Nikon D90 * AF-S Nikkor 18-105mm 1:3.5 – 5.6 G-ED * AF-S Nikkor 18-70mm 1:3.5 – 4.5 G ED * AF-Nikkor 75-240 mm 1:4.5 – 5.6 D * Tamron AF-18 – 250 1:3.5 – 6.3 (IF) Macro * - Tamron Macro 90mm 2.8 -Nikon Speedlight SB 600.

  • #2
    Re: Prijs D70

    je zal van naar gaan. Als hij nog werkt zou ik hem gewoon bijhouden als back up of zo. veel meer dan 200-300 euro wordt daar niet voor gegeven. Zelf niet gevraagd.
    The Knight That Says Ni...kon

    Comment


    • #3
      Re: Prijs D70

      Een beetje afgaande op bestaande internetadvertenties op marktplaats etc mag je denk ik erg blij zijn als je er nog 250 euro voor krijgt.
      http://www.mariorentmeester.nl &
      http://www.hvzeeland.nl/ & http://www.zeeuwseregio.nl
      | D90 | D200 + grip | 50 1.8 | 18-105 VR | 70-300 VR | SB-600 | SB-800 |

      Comment


      • #4
        Re: Prijs D70

        Bijhouden is het beste ....
        ik zou der zelf geen 100 euro aan geven.

        MVG, Jeff C.
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

        Comment


        • #5
          Re: Prijs D70

          Inderdaad gewoon bijhouden als backup....eigenlijk het beste. Want zoals aangegeven zul je er niet veel voor krijgen vrees ik...is wat verouderd ook natuurlijk..en dan nu met al die redelijk goedkope instapmodellen van Nikon zullen de meeste mensen geneigt zijn van dat te kopen omdat die allemaal beter presteren dan de D70 van toen...wat ergens normaal is.

          grtz

          Dirk
          D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
          Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

          Comment


          • #6
            Re: Prijs D70

            Ik ben voor mijn zoon van 13 op zoek naar een D70(s) body, maar het budget voor hem is inderdaad 100 euro. Hij is pas 13 en heeft gewoon niet meer.
            Dus ik zal nog goed moeten zoeken, maar aan de andere kant heb ik nu een aanbieding van een D70 waarvan de cardreader kapot is, maar die moet dan nog 150 euro opbrengen, dan denk ik dat dat ook niet echt reeel is.

            Maar mocht je van de body afwillen voor een schappelijke prijs, pm me maar
            Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
            Our English website: www.kaichitravel.com
            Breng eens een bezoekje aan Siberie!

            Comment


            • #7
              Re: Prijs D70

              Ik heb men ouders een D70s met kitlens kado gedaan. Ongeveer een maand geleden, heb er 170 euro voor betaald.
              Heb hem sindsdien wel niet goedkoper meer gezien. Meestal zo rond de 220 euro.

              Comment


              • #8
                Re: Prijs D70

                Ik heb de mijne verkocht (ongeveer een half jaartje geleden) voor 275€ Daar heb ik ongelooflijk chance gehad denk ik, want het was zonder lens.

                Volgens mij is de waarde 2de hands niet meer dan 225€ voor de body (en dan eigenlijk ook maar alleen als het een D70s is).

                Comment

                Working...
                X