Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Powershot Pro 1 - flitser probleempje !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Powershot Pro 1 - flitser probleempje !

    Ik heb mij een nieuwe Canon aangeschaft, nog niet veel fotos mee genomen wegens ziekte die nu voorbij is.
    Ik heb een vraagje ivm de ingebouwde flitser.
    Als het wieltje op AUTO staat, kan ik mijn flitser gewoon uitschakelen wanneer ik wil, als ik deze uitschakel en zet ook mijn camera daarna af, dan behoud hij die instelling niet en is de flitser terug op Automatish aan gezet wanneer ik hem terug aanleg.
    Ik vind in het menu nergens waar ik die instelling zou kunnen aanpassen bij AUTO, is dit normaal, in de handleiding staat dat ik "flits.instel." kan zetten op manueel of automatish.
    Hartelijk dank voor een beetje uitleg

  • #2
    Re: Powershot Pro 1 - flitser probleempje !

    Oorspronkelijk geplaatst door roxy
    Ik heb mij een nieuwe Canon aangeschaft, nog niet veel fotos mee genomen wegens ziekte die nu voorbij is.
    Ik heb een vraagje ivm de ingebouwde flitser.
    Als het wieltje op AUTO staat, kan ik mijn flitser gewoon uitschakelen wanneer ik wil, als ik deze uitschakel en zet ook mijn camera daarna af, dan behoud hij die instelling niet en is de flitser terug op Automatish aan gezet wanneer ik hem terug aanleg.
    Ik vind in het menu nergens waar ik die instelling zou kunnen aanpassen bij AUTO, is dit normaal, in de handleiding staat dat ik "flits.instel." kan zetten op manueel of automatish.
    Hartelijk dank voor een beetje uitleg
    In de auto-stand van de camera, zal de cam altijd proberen het ideale compromis te vinden om een foto te maken. Je kunt blijkbaar de flits uitschakelen in die mode, maar ik denk dat die instelling idd. altijd gedesactiveerd zal worden na afsluiten van de cam... net omdat hij altijd probeert dat compromis te vinden...

    Neem anders gewoon foto's in P-stand. Doet hetzelfde als de Auto, maar zal niet automatisch de flits eruit gooien en je hebt wat invloed op diafragma en sluitertijd...
    Canon 10D, glass, flashes & extra's
    Fuji S602Z & extra's
    www.CooMa.be BD0176BE

    Comment


    • #3
      Re: Powershot Pro 1 - flitser probleempje !

      Bedankt voor de vlugge reaktie, ik denk ook dat ik deze niet kan uitschakelen in AUTO, alhoewel volgens de handleiding zou het moeten kunnen denk ik.
      Ik probeer de P-stand eens.
      See ya

      Comment


      • #4
        Re: Powershot Pro 1 - flitser probleempje !

        Alleen in Auto stand start hij op in de camera instelling, en zoals al gezegd door Cooma, gebruik liever de P stand, is ook voor een deel automatisch maar je hebt veel meer controle en de mogelijkheid om snel te wijzigen.

        Succes met je nieuwe Pro1, neem de tijd om de vele mogelijkheden te leren kennen en je zult er zeer veel plezier aan beleven.
        Groeten Omega.

        www.digiwaart.nl

        Comment


        • #5
          Re: Powershot Pro 1 - flitser probleempje !

          Oorspronkelijk geplaatst door Omega
          Alleen in Auto stand start hij op in de camera instelling, en zoals al gezegd door Cooma, gebruik liever de P stand, is ook voor een deel automatisch maar je hebt veel meer controle en de mogelijkheid om snel te wijzigen.

          Succes met je nieuwe Pro1, neem de tijd om de vele mogelijkheden te leren kennen en je zult er zeer veel plezier aan beleven.
          THANKS

          Comment

          Working...
          X