Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Polaroid 600 se

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Polaroid 600 se

    Hallo alemaal, ik heb een vraagje ivm de POlaroid 600SE. Dit toestel heb ik bij een opruiming op de zolder gevonden. Het is voorzien van een MAMIYA objectief 127 mm f 1.47 . Ik heb er geen flauw idee wat dat ding kan , buiten foto's nemen natuurlijk. I heb geen gebruiksaanwijzing en zijn er nog mogelijkheden met het objectief zelf. M.a.w weten julie daar iets over of heb je er note van. Bedankt voor eventuele info.
    Intussen
    Toestel verkocht aan een gebruiker-fotograaf in het Hasseltse

    VERKOCHT
    Last edited by hubje; 21 april 2012, 22:29. Reden: Verkocht aan fotograaf in het Hasseltse

  • #2
    Re: Polaroid 600 se

    effe googlen en je vind een schat van informatie . het objectief is een standaard objectief dat er bij geleverd werd .
    Zie hier eens http://camerapedia.wikia.com/wiki/Polaroid_600/600_SE

    Comment


    • #3
      Re: Polaroid 600 se

      Polaroid
      Hier zou ik iets origineels kunnen zetten...
      SITE

      Comment


      • #4
        Re: Polaroid 600 se

        Net vandaag valt de reclame van FKB in mijn digitale postbus en wat lezen we:
        The Impossible Project
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Polaroid 600 se

          Heb het ook net gelezen.Is de voorloper van de digitale fotografie .Toen kon men na enkele seconden zien wat men getrokken had , nu zien we het onmiddelijk en zonder filmrolletje.

          Comment

          Working...
          X