Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

PIN waar blijven jullie ???

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • PIN waar blijven jullie ???

    Donderdagavond 5/9 twee Lexar memory-sticks besteld bij PIN.
    Eentje voor mijn broer en eentje voor mij, om in mijn camcorder te steken.
    Ik heb nog geen tracking nummer van DHL gekregen...

    Heb de indruk dat dit vroeger, met Fedex, sneller ging ? Of niet ?

    Enne ... de memory-sticks waren toch nog niet out-of-stock ?
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Oops .... na 35 minuten reeds een antwoord van Vasa !
    Ziehier:

    Dear Marc,

    Everything is getting pack and ready for shipment for Monday - and you will be included - how could we forget someone from Belgium - they are supporting me and helping me it almost fill like my house is full of Belgium people.

    Will send tracking number when we process the order physically - which would be either on Sunday or Monday - but everything for Monday collection by DHL.

    Stay well and say hello to everybody not just from Belgium Digital - but to whole Belgium nation.

    Best Regards
    Vasa Carapic
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

    Comment


    • #3
      Ja, ik heb de indruk dat ze de verzendingen een beetje groeperen... en dan kan het enkele dagen duren zelfs (bij mijn laatste bestelling 4 dagen (2 werkdagen)
      Canon EOS 5D mk III / EF 50 F1,4 / EF 24-105 F4 / EF 70-200 F2,8 / EF 100-400 F4,5-5,6 / Meike MK-5D3 / ​Ext EF 1.4x II

      Comment


      • #4
        En was er ook niet hun berichtje dat wij hen gewoon leegkopen en dat zij daardoor wat leveringsproblemen hebben?
        Albums
        Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

        Comment


        • #5
          als het hier donderdagavond is ....dan is het ginder al vrijdagmiddag eh....en dan is 't vlug weekend...dan kan het wel een paar dagen duren voor je iets hoort natuurlijk. groeten terug aan Vasa ('t wordt wel tijd dat PIN dit forum gaat sponseren zenne )

          mvg xenne

          Comment

          Working...
          X