Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

PIN rules !!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • PIN rules !!!

    'k heb vandaag de x-drive2 unit gekregen ter vervanging van mijn unit die dus gevallen was
    gratis en voor niks !!!

    Heb al een mailtje gestuurd naar Vasa om hem te bedanken

    als wederdienst maak ik reclame voor PIN

    mannen en vrouwen: bestellen bij PIN
    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

  • #2
    Wow als dat geen goed nieuws is
    Pin rules
    Greets
    Silver

    http://www.silver.web-log.nl

    Comment


    • #3
      ik wil ook wel reclame maken voor PIN, krijg ik dan ook een x-drive2?
      :: http://www.dpix.be ::

      Comment


      • #4
        <font face="Comic Sans MS"></font id="Comic Sans MS">Hé Dirtyharry,
        Wacht ook op een vervang-unit. Hopelijk kan ik deze week ook reclame maken voor de Vasa. Ben toch eens benieuwd. En Dirtyharry, niets moeten betalen voor de verzending ? Heb de mijne ook verstuurd op de kosten van Vasa. Ben benieuwd of hij niet hetzelfde zal doen.

        Pol.
        Leeft en LAAT LEVEN !

        Comment


        • #5
          ik heb de unit op mijn kosten verstuurd via gewone airmail
          kostte ongeveer 10€
          dus ni duur maar duurt wel langer
          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

          Comment


          • #6
            Ben blij voor U Dirty

            Echt weer een service van PIN

            Comment


            • #7
              Originally posted by Dirtyharry71
              ik heb de unit op mijn kosten verstuurd via gewone airmail
              kostte ongeveer 10€
              dus ni duur maar duurt wel langer

              Niet aan gedacht, jammer. Heb de gemakkelijkste weg (DHL) gekozen. Zal wel een pak meer kosten. Vasa zal er wellicht niet kunnen om lachen en ik ook niet . We zien wel. In elk geval een briljante service heeft die man.

              Pol.
              Leeft en LAAT LEVEN !

              Comment


              • #8
                Van service gesproken, dat zeg je maar goed ! Nadat ik voorheen een Ridata CF kaartje kocht bij hun, bestelde ik zaterdag bij Powerinnumbers een X-drive 20 Gb. Vandaag (maandag) vroeg ik per e-mail of ik nog een mailtje zou ontvangen met een tracking nummer van DHL (een mens kan ook niet wachten hè).

                Kreeg als antwoord van VASA :
                "Thanks for your e-mail. Yes we have received that and are now waiting for Hard Drives 20 Gig. We are not sure whether they are coming, but if they do not come in two days time, we will than send you 30 GIG HDD instead for no extra costs.
                Hope this is ok. with you to wait little while. Once we pack the parcel we will send you tracking number."

                Als da niks is !

                Ludovic P.
                EOS 40D - EOS 300D - Canon EF-S 17-85 + EF-S18-55 - Sigma 70-300 F4-5.6 APO Macro Super II + Tamron SP AF28-75 F2.8 XR Di + Tamron SP AF90 F2.8 Di Macro * Metz 54 MZ-3 * Metz 34 CS-2
                BD0118BE

                Comment


                • #9
                  <font face="Comic Sans MS"></font id="Comic Sans MS">Hi allemaal,

                  Heb daarjuist mijn replacement X-drive II van Vasa ontvangen . Vorige week dinsdag de oude verstuurd met DHL, nu reeds de nieuwe binnen. Inderdaad, wat een service!! Dit kan niet genoeg gezegd worden.En dit alles zonder de minste kost.Hopelijk krijg ik het ding nu goed aan de praat.
                  De laatste tijd worden nogal wat opmerkingen geformuleerd door de specialisten op deze site i.v.m. de installatie van dergelijke randapparatuur. Aangezien ik absoluut geen specialist terzake ben wil ik graag luisteren naar eventuele bijkomende tips voor een correcte installatie.
                  Groetjes,

                  Pol.
                  Leeft en LAAT LEVEN !

                  Comment


                  • #10
                    Ik hoefde geen verzendingskosten te betalen wegens een foutje van Vasa. En hij vroeg ook om een goed woordje in te brengen op deze site, alsof dat nog nodig is

                    Comment


                    • #11
                      Ik ga die van mij ook moeten terugsturen
                      Herformat Xdrive én herformat CFkaartjes levert niks op.
                      Na eerste druk op copy krijg ik "hard disk error", werkt pas na tweede druk.
                      Vervelend is dan wel dat ik steeds een leeg mapje heb op de drive.
                      Die "gewone airmail" dat is dan via de "gewone Belgische Post", Dirtyharry?
                      http://pieterbie.skynetblogs.be

                      Comment


                      • #12
                        <font face="Comic Sans MS"></font id="Comic Sans MS">Dag pieterbie,

                        Best eerst een mailtje sturen naar Vasa en hem de problemen uitleggen en vragen of hij akkoord gaat om de unit terug te sturen.Hij zal je waarschijnlijk vragen alleen de drive terug te sturen zonder "other stuff".Ikzelf heb het zo gedaan en via DHL. Na eerst inlichtingen te hebben ingewonnen bij DHL wisten ze mij te vertellen dat er douanedocumenten dienen ingevuld te worden in vier exemplaren.Die kan je dan zelf invullen op www.dhl.be en daarna in viervoud laten uitprinten.Je kan je hierbij door een personeelslid van DHL laten bijstaan. Je vermeld wel op de zending dat het om een "replacement unit" gaat. En doe zoals Vasa en meldt dat het gaat om "Photografic Software". Als waarde schrijf je 1 EURO, dit om te vermijden dat er in Australie opnieuw invoerrechten gerekend worden.Als het ding niet werkt is het toch niets waard.Ze komen het pakje aan huis afhalen op afspraak.Gemakkelijker kan dus niet hé.Binnen de week had ik een nieuwe X-drive II.Ik heb voor de ganse transactie geen Euro betaald.Van service gesproken, niet?

                        Pol.
                        Leeft en LAAT LEVEN !

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by pieterbie
                          Na eerste druk op copy krijg ik "hard disk error", werkt pas na tweede druk.
                          Vervelend is dan wel dat ik steeds een leeg mapje heb op de drive.
                          Hoi,

                          Hier hetzelfde probleem. Ik denk dat ik eerst maar eens een meetje stuur. Vind het raar dat hij daarvoor terug zou moeten. Zou zoiets niet zelf op te lossen zijn?

                          Grtz Willem
                          Fujifilm S3 Pro www.fc-ret.nl

                          Comment


                          • #14
                            Thanks, Pol, heel waardevol die info.

                            Nonex : ik ben hier al sedert zaterdag vanalles aan 't proberen, heb al, met behulp van wimvan (collega die een heel sterke technicus is) alle mogelijke ingrepen geprobeerd, buiten het ding openvijzen. Drive en CF-kaarten herformatteren haalt niks uit.

                            Vasa raadde mij via mail trouwens die herformat aan, en als dat niet lukte : terugsturen.
                            http://pieterbie.skynetblogs.be

                            Comment


                            • #15
                              Pech pieter ?
                              Ik snap nu enkel nog niet waarom mijn CFke wel goed werd ingelezen.
                              Ik ga hiervoor ook eens contact opnemen met de ontwikkeltechnici van de X-drive. T'interesseert mij wel.
                              Tussen haakjes (iedereen die de X-drive gebruikt). Wanneer je je X-drive koppelt aan de PC, kan je met de filemanager ook nagaan indien er lost clusters zijn, verkeerde links. De X-drive houdt immers per aangemaakte folder een log bij. Daarin staan eventuele softwarematige tussenkomsten.
                              ZEKER doen. Normaal mag je nagenoeg geen of helemaal geen log-bestanden hebben met foutmeldingen.
                              Een eventuele scandisk van de harde schijf van de X-drive kan eventueel ook problemen aan het licht brengen.
                              https://www.fotospotter.be
                              Je suis content d’être heureux

                              Comment

                              Working...
                              X