Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

PIN rules !!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Jouw CF vertoonde exact hetzelfde probleem als die van mij, hoor.
    Pas na de tweede druk op de copy-knop, om de foutmelding te negeren werd ze correct gekopieerd.
    http://pieterbie.skynetblogs.be

    Comment


    • #17

      Ben ik zo verkeerd ?
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

      Comment


      • #18
        Even een ander vraagje,

        als je een X-drive bestelt, hoeveel taksen komen er dan ongeveer nog bij??? Als je er moet betalen natuurlijk

        Nick
        Nikon D300 & een beetje glas...
        Iets kleiners als carry everywhere

        Comment


        • #19
          Originally posted by Infernoken
          Even een ander vraagje,

          als je een X-drive bestelt, hoeveel taksen komen er dan ongeveer nog bij??? Als je er moet betalen natuurlijk

          Nick
          Ik dacht 21% BTW

          Comment


          • #20
            <font face="Comic Sans MS"></font id="Comic Sans MS">Hallo Infernoken,

            Heb helemaal geen taksen meer moeten betalen. Heb alleen de drive betaald omgerekend in Euro zoals die op de site van Powerinnumber staat geprijsd. Misschien een beetje geluk hebben. Heb wel een telefoontje gekregen van DHL om te vragen als de bestelling voor privédoeleinden was of als ik de BTW kon aftrekken.
            Pol.
            Leeft en LAAT LEVEN !

            Comment


            • #21
              Originally posted by pieterbie
              Jouw CF vertoonde exact hetzelfde probleem als die van mij, hoor.
              Pas na de tweede druk op de copy-knop, om de foutmelding te negeren werd ze correct gekopieerd.
              Met mijn tweede x-drive II het ik hetzelfde probleem. Eerste keer drukken op copy, foutmelding, tweede keer drukken en dan begint het copiëren normaal.Raar hé.
              Pol.
              Leeft en LAAT LEVEN !

              Comment


              • #22
                Heeft iemand diezelfde fout met de X-Drive 1?
                Zal waarschijnlijk een firmware foutje zijn, misschien kan je die upgraden...

                Eens een mailtje naar Vasa zenden...

                PS. Pol, heb indertijd ook zo'n telefoontje gekregen van DHL en enkele weken later een rekering ... Dus mag je ook nog iets verwachten!

                Nick
                Nikon D300 & een beetje glas...
                Iets kleiners als carry everywhere

                Comment


                • #23
                  @Pieterbie: ja gewoon met een Postpac verstuurd, wel aangetekend en prior
                  maar duurt wel langer dan DHL he (2 weken ?)
                  maar 't kost maar 10€ ('t was wel enkel de unit zonder HD, woog dus ni veel)
                  als alles op kosten van Vasa is kan je beter DHL nemen hé

                  'k heb geen problemen met copiëren
                  Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                  Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Infernoken
                    Heeft iemand diezelfde fout met de X-Drive 1?
                    Zal waarschijnlijk een firmware foutje zijn, misschien kan je die upgraden...

                    Eens een mailtje naar Vasa zenden...

                    PS. Pol, heb indertijd ook zo'n telefoontje gekregen van DHL en enkele weken later een rekering ... Dus mag je ook nog iets verwachten!

                    Nick
                    Niet te vlug jubelen dus. Hou je op de hoogte Nick.

                    Pol.
                    Leeft en LAAT LEVEN !

                    Comment


                    • #25
                      Ja Pol, maar normaal zijn de kosten al een stuk lager dan vroeger
                      Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                      Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                      Comment


                      • #26
                        Als ik dat allemaal lees krijg ik zo'n beetje schrik want ik moet mijn bestelde X-drive van PIN nog ontvangen. Hopelijk ga ik ook geen problemen hebben met het toestel .

                        Zijn dit nu eigenlijk uitzonderingen op de regel of is het gangbaar dat die X-drives sowieso probleemtoestellen zijn (of hun HD's) ?
                        Ik hoop dat er een merendeel van gebruikers is die geen problemen met de X-drive hebben. Of zie ik dit alles een beetje te zwart ?

                        Ludovic P.
                        EOS 40D - EOS 300D - Canon EF-S 17-85 + EF-S18-55 - Sigma 70-300 F4-5.6 APO Macro Super II + Tamron SP AF28-75 F2.8 XR Di + Tamron SP AF90 F2.8 Di Macro * Metz 54 MZ-3 * Metz 34 CS-2
                        BD0118BE

                        Comment


                        • #27
                          Ik heb nog geen problemen gehad met mijn x-drive dus niet wanhopen.
                          Voor de mensen die vragen hebben ivm taks ,ik heb in maart 14euro betaalt.

                          Groeten Rusty
                          Ik haat vriendjespolitiek

                          Comment


                          • #28
                            <font face="Comic Sans MS"></font id="Comic Sans MS">
                            Heb vandaag ook een faktuurtje gekregen van 14,12 € van DHL.
                            Op het aangiftedocument staat bij omschrijving van de goederen : "cd-rom voor weergeven van opnamen andere dan geluid of beeldopnamen".

                            Pol.
                            Leeft en LAAT LEVEN !

                            Comment


                            • #29
                              Ik had in januari bij aankomst van mijn X Drive I problemen met het inlezen van smartmedia kaartjes.
                              Na een firmware upgrade was dit opgelost.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by NoNex
                                Originally posted by pieterbie
                                Na eerste druk op copy krijg ik "hard disk error", werkt pas na tweede druk.
                                Vervelend is dan wel dat ik steeds een leeg mapje heb op de drive.
                                Hoi,

                                Hier hetzelfde probleem. Ik denk dat ik eerst maar eens een meetje stuur. Vind het raar dat hij daarvoor terug zou moeten. Zou zoiets niet zelf op te lossen zijn?

                                Grtz Willem
                                Hoi,

                                Bij mij doet hij het weer goed. Na druk aan het melen te zijn geweest met vasa en daarna vosonic. Alleen wat nu echt de oplossing is weet ik niet helemaal. Moest hem openschroeven voor de gegevens van de schijf. Dacht laat ik zelf een wat proberen. dus een schijfcontrole gedaan onder XP. Toen deed hij het ineens goed?????????

                                Grtz Willem
                                Fujifilm S3 Pro www.fc-ret.nl

                                Comment

                                Working...
                                X