Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Panasonic Lumix DMC-FZ20 Zwart Panasonic Lumix DMC-FZ20

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Panasonic Lumix DMC-FZ20 Zwart Panasonic Lumix DMC-FZ20

    Iemand enig idee voor een winkel waar ze die verkopen? Zou die graag eens kunnen vastnemen (Ben hem per toeval online tegengekomen, en hij ziet er niet slecht uit)

    liefst in de buurt van Antwerpen of Brussel
    Last edited by henna; 14 juli 2005, 01:20. Reden: plaats

  • #2
    Re: Panasonic Lumix DMC-FZ20 Zwart Panasonic Lumix DMC-FZ20

    Kijk eens bij de Mediamarkt. In NL (Breda) stond die er tussen.

    Sz
    Surfzeeuw
    Panasonic G3

    Comment


    • #3
      Re: Panasonic Lumix DMC-FZ20 Zwart Panasonic Lumix DMC-FZ20

      Ik heb maandag een FZ20 tweedehands gekocht van een BD'er. Mocht je een nieuwe overwegen: weet wel dat er op de Argentijnse site van Panasonic een lek geweest is over de nieuwe FZ30... nog geen officiële gegevens bekend, enkel een foto... zie het Panasonic forum op www.dpreview.com

      Ik ben van Gent/werk in Wetteren, mocht je eens tot hier willen komen kan je gerust even testen.

      wim
      Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

      Comment


      • #4
        Re: Panasonic Lumix DMC-FZ20 Zwart Panasonic Lumix DMC-FZ20

        Gent jammer genoeg beetje ver

        Heb nu wel reviews gezien dat F5 en F20 eigenlijk niet zo'n groot verschil geven in kwailteit, dat de extra prijs niet noodzakelijk opweegt tegen extraatjes. Ben dus weer aan het twijfelen Vond hem al wat duur voor mijn bugdet.

        Comment


        • #5
          Re: Panasonic Lumix DMC-FZ20 Zwart Panasonic Lumix DMC-FZ20

          heb zelf de fz5en ben er zeer tevreden over al een paar weken in bezit en de prijs viel mee heb hem hier in belgie gekocht in nederland was ie duurder ,toch bij de winkels waar ik geweest ben,ook kwestie garantie en zo. camera met vele mogelijkheden nog geen spijt van gehad voordeel is zo goed als geen shutterlag ,zeer snel opstarten enige nadeel is het kaartje van 16 mb dat er bij zit
          het is gewoon te klein.
          met vriendelijke groet

          Comment

          Working...
          X